Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Nazwa wtyczki Data utworzenia Data ostatniej aktualizacji Link do instalki Krótki opis Dział utrzymujący Dokumentacja dla klienta Typ licencji Typ wtyczki Id wtyczki
Plus DocAttach 2022-08-30 2024-11-12 Link Kreator służy do podłączania dokumentów do wielu zadań lub procesów. Dev Core Płatna Wtyczka com.suncode.plugin-attachDocuments

Wstęp

Kreator Plus DocAttach służy do podłączania dokumentów do wielu zadań lub procesów.

Dla poprawnego działania kreatora Plus DocAttach należy wcześniej zainstalować podstawową wtyczkę Kreatorów

 

Uprawnienia

Nadanie uprawnień odbywa się na widoku Administracja->Konfiguracja systemu->Dołącz dokument - ustawienia

Opis działania

Wybór zadań - z poziomu wyszukiwania

Wybór zadań do których mają zostać podłączone dokumenty odbywa się poprzez stronę Wyszukiwanie.

Akcja Dołącz dokumenty pojawi się tylko wtedy gdy użytkownik ma nadane odpowiednie uprawnienia do wszystkich wyszukanych typów procesów i zadań


Po wyszukaniu zadań należy wybrać akcję: Dołącz dokumenty. W tym momencie zostanie uruchomiony Kreator Podłączania dokumentów


Wybór zadań - z poziomu Kreatora

Pierwszy krok Kreatora pozwala na doprecyzowanie wyników wyszukiwania. Z wyświetlonej listy zadań/procesów należy wybrać tylko te do których chcemy podłączyć dokumenty

 

Wybór i konfiguracja plików

W następnym kroku możemy wybrać pliki które chcemy podłączyć oraz uzupełnić ich opis i indeksy

Pola:

  • Wybierz klasę dokumentu - odpowiada za to do jakiej klasy dokumentów zostanie dodany dany dokument
  • Opis - opis dokumentu
  • Zapisz jako nowa wersja dokumentu, jeśli powtarzają się indeksy - jeśli uzupełnione indeksy są takie same jak innego dokumentu w danej klasie, to zostanie on zapisany jako kolejna wersja tego dokumentu
  • Twórz kopie dokumentu dla każdego zadania/procesu - odpowiada za to czy jeden dokument ma zostać dodany do archiwum i podłączony do kilku procesów, czy też mają być stworzone kopie dokumentów dla każdego procesu/zadania
  • Panel Indeksy - możemy w nim uzupełnić indeksy wybranej klasy dokumentów
  • Tabela Pliki - znajdują się w niej pliki które mają zostać dodane jako dokumenty i podłączone do procesów/zadań. Aby dodać plik należy nacisnąć przycisk Dodaj pliki, lub możemy również przeciągnąć wybrane pliki z systemu na tabelę.
Po kliknięciu przycisku Dodaj dokumenty, wyżej skonfigurowane pliki przeniosą się do tabelki poniżej o nazwie Dokumenty do dodania. Formularz zostanie wyczyszczony, możemy wtedy dodać więcej plików z inną konfiguracją lub przejść do następnego kroku.


Wykonanie akcji i podsumowanie

Ostatni krok pozwala na wyświetlenie podsumowania co ma zostać zrobione oraz na wykonanie akcji podłączania dokumentów. Po kliknięciu przycisku Wykonaj wyświetlone zostaną statusy wykonywania poszczególnych zadań.

Dodatkowa opcja dodawania dokumentów do procesu

W widokach wyszukiwania wyświetlana jest dodatkowa opcja umożliwiająca dodawanie dokumentów do procesów.

Instrukcja użytkownika

Po przejściu do strony Wyszukiwanie w opcjach filtrowania dostępny będzie nowy obszar Pola dodatkowe, w którym dostępna będzie opcja Dokumenty podłączone do procesu/zadania:

Jeżeli chcemy, aby w wynikach wyszukiwania wyświetlona została opcja dodawania dokumentów do procesów/zadań należy zaznaczyć Dokumenty podłączone do procesu/zadania:

W wynikach wyszukiwania zostanie wyświetlona dodatkowa kolumna Dokumenty z ikonką plusa:

 

Dodawanie dokumentów z tego poziomu jest przez system traktowane tak samo, jak wejście w proces i dodanie dokumentu z poziomu formularza. Jedyną różnicą jest to, iż dokumenty dzięki tej wtyczce można dodawać do procesów w dowolnym stanie (również do zamkniętych).

Powyższa uwaga implikuje to, iż aby działała akcja mapowania zmiennych procesu na indeksy dokumentu, należy dodać akcję, gdzie jej źródłem jest Dodanie nowego dokumentu z poziomu procesu.

Ważne jest również to, iż ikonka plusa nie pokaże się użytkownikom, którzy nie mają uprawnienia do dodawania dokumentów z poziomu procesu.

  • No labels

0 Comments

You are not logged in. Any changes you make will be marked as anonymous. You may want to Log In if you already have an account.