...
Anchor | ||||
---|---|---|---|---|
|
Anchor | ||||
---|---|---|---|---|
|
...
Zastępstwa
Zakładka Zastępstwa (Rysunek 5.10.) w panelu Użytkownika, jak sama nazwa wskazuje dotyczy ustalania zastępstw wynikających z nieobecności pracownika w pracy z powodu zaplanowanego urlopu lub choroby.
Interfejs składa się z formularza Znajdź zastępstwa, przycisku Nowe zastępstwo oraz tabeli z wykazem zastępstw, które się odbyły oraz tych które nastąpią.
...
Ponadto w zakładce Zastępstwa jest dostępna tabela z wykazem zastępstw dotyczących zalogowanego Użytkownika. Osoba, która została wyznaczona na zastępstwo danego Użytkownika otrzymuje wówczas wszystkie zadania do wykonania w ramach zastępstwa. Osoba zastępowana ustala, czy osoba zastępująca otrzyma wszystkie powiadomienia o zadaniach czy dotyczące tylko konkretnych procesów. Podczas okresu w którym odbywa się zastępstwo, powiadomienia o zadaniach otrzymuje zarówno osoba zastępująca jak i osoba będąca zastępowana.
Tabela zawiera następujące kolumny: proces, uczestnik, użytkownik, zastępca, od, do, akcja. W kolumnie Akcja jest dostępna jedna opcja - Usuń, wówczas zapis o danym zastępstwie znika z tabeli. Tabelę z danymi o Zastępstwach można eksportować do formatów dostępnych na pasku opcji eksportu danych.
Anchor | ||||
---|---|---|---|---|
|
Zakładka Moje widoki składa się z dwóch części: Moje widoki (tabeli zawierającej zestawienie widoków zalogowanego użytkownika) oraz Panelu użytkownika (Rysunek 5.12.).
...
W oknie tym znajduje się lista wyszukiwań, które zostały wcześniej zapisane. Można je zastosować poprzez kliknięcie w przycisk Użyj lub od razu wyświetlić wyniki wyszukiwania wskazanego widoku za pomocą przycisku Wyszukaj.
Anchor | ||||
---|---|---|---|---|
|
Po wybraniu opcji Statystyki Użytkownik uzyskuje dostęp do narzędzi statystyczno - analitycznych systemu Plus Workflow. Na ekranie Użytkownika system wyświetla okno Statystyka procesów (Rysunek 5.58.). Przyciskiem POKAŻ STATYSTYKĘ następuje wyświetlenie wskazanej statystyki.
...