...
Tworzenie procesów w systemie Plus Workflow nie jest funkcjonalnością dostępną dla wszystkich Użytkowników. W zakładce Utwórz proces znajduje się tabela z zestawieniem Procesów dostępnych dla danego użytkownika (Rysunek 5.37.). Z tego poziomu można tworzyć procesy poprzez przycisk, który znajduje się w tabeli Akcja - Utwórz.
Image Removed
Image Added
Anchor |
---|
| _Toc383086570 |
---|
| _Toc383086570 |
---|
|
Rysunek 5.37. Widok Utwórz proces
...
Anchor |
---|
| _Toc383084743 |
---|
| _Toc383084743 |
---|
|
Numbered headings |
---|
Type | h2 |
---|
ParentPage | Podręcznik użytkownika |
---|
Text | Archiwum |
---|
Prefix | Rozdział |
---|
|
Po wybraniu opcji Archiwum na Dokumenty na ekranie użytkownika pojawia się okno o nazwie Moje klasy dokumentów (Rysunek 5.38.). W archiwum tym znajdują się dokumenty procesów oraz dokumenty zapisane niezależnie od realizowanych procesów.
Image Removed
Image Added
Anchor |
---|
| _Toc383086571 |
---|
| _Toc383086571 |
---|
|
Rysunek 5.38 Widok Elektronicznego archiwum dokumentów
...
Anchor |
---|
| _Toc383086572 |
---|
| _Toc383086572 |
---|
|
Image Removed
Image Added Rysunek 5.39.
Archiwum Dokumenty - Zestawy dokumentów
Trzecia zakładka Dodaj dokument służy do dołączania do elektronicznego archiwum dokumentów znajdujących się na dysku lokalnym niezależnie od ich formatu – dopuszczalnymi formatami plików są txt, doc, xls, pdf, rtf, i inne (Rysunek 5.40.).
Aby poprawnie dodać dokument do Archiwum Użytkownik powinien starannie uzupełnić wszystkie pola opisujące dany dokument poprzez tzw. indeksy. Po wybraniu odpowiedniej klasy dokumentów należy wcisnąć przycisk Pokaż indeksy, wówczas dla poszczególnej klasy ukazuje się zestaw charakterystycznych danych do uzupełnienia. Indeksy to inaczej mówiąc zbiór unikalnych informacji opisujących dokument np. Id dokumentu, Nazwa, itp. Szczególną uwagę należy zwrócić na format zapisu poszczególnych danych, ponieważ są one później istotne np. do wyszukiwania dokumentów.
Image Removed
Image Added
Anchor |
---|
| _Toc383086573 |
---|
| _Toc383086573 |
---|
|
Rysunek 5.40.
Archiwum Dokumenty - Dodaj dokument
Ostatnia zakładka
Archiwum Dokumentów to
Szukaj dokumentu (Rysunek 5.41.), służy ona do wyszukiwania pełno tekstowego dokumentu z archiwum. Użytkownik w celu wyszukania dokumentu powinien wypełnić pole
Szukana fraza. Kolejne pole należy zaznaczyć, jeżeli wymagane jest
dokładne szukanie, czyli szukanie tych dokumentów w których treści występuje dokładnie wpisane wyrażenie. Jeżeli nie zostanie zaznaczona ta opcja, wówczas szukanie będzie polegało na pokazaniu wyników zawierających jakąś część wpisanej frazy, a nie tylko dokładnie całej. Inaczej mówiąc, nie zaznaczając tej opcji Użytkownik otrzyma więcej wyników wyszukiwania, ponieważ system nie będzie tak bardzo ograniczony w działaniu.
Image Removed
Image Added
Anchor |
---|
| _Toc383086574 |
---|
| _Toc383086574 |
---|
|
Rysunek 5.41. Archiwum- Szukaj dokumentu
...