PlusMobile Scan jest aplikacją na systemy Android oraz IOS umożliwiającą wysyłanie dokumentów do systemu PlusWorkflow.
Dostępna jest na systemy:
- Android
- Google Play:
...
...
- iOS
- nie jest jeszcze gotowa
...
Tryby działania aplikacji
Aplikacja może działać w dwóch trybach:
- użytkownik niezalogowany - w aplikacji można pominąć etap logowania do systemu PlusWorkflow. Przydatne
- przydatne dla użytkowników, których klienci nie udostępniają systemu PlusWorklflow na zewnątrz
- użytkownik zalogowany -
- użytkownik zalogowany na swoje konto PlusWorkflow w aplikacji
Wybór trybu jest dokonywany na etapie logowania ukazanym na zrzucie:
Wypełnienie formularza oraz zalogowanie się przechodzi w tryb działania użytkownika zalogowanego.
Pominięcie tego etapu dokonywane jest przyciskiem Kontynuuj bez logowania tym samym przechodząc w tryb użytkownika niezalogowanego.
Funkcjonalności (użytkownik niezalogowany)
Użytkownik niezalogowany
- tworzenie dokumentów PDF przez wykonywanie zdjęć aparatem telefonu
- edycja stworzonych dokumentów (dodawanie kolejnych stron, zmiana kolejności stron, usuwanie stron, zmiana nazwy pliku wyjściowego, usuwanie dokumentów)
- dodawanie profili dokumentów określających zachowanie się aplikacji przy wysyłaniu dokumentu
- udostępnienia pliku PDF z innej aplikacji do aplikacji PlusMobile Scan, a następnie wysłanie dokumentu do PlusWorkflow
- wysyłanie dokumentów jako załącznik w wiadomości email za pomocą domyślnego klienta poczty
- podłączanie dokumentów do aktualnie otwartego formularza przez zeskanowanie kodu QR
...
- wszystkie funkcjonalności, jak użytkownik zalogowany
- dodawanie dokumentów bezpośrednio do archiwum systemu PlusWorkflow
...
Profile dokumentów
Profil dokumentu jest konfiguracją związaną z zachowaniem się aplikacji przy wysyłce dokumentu. Na konfigurację profilu składa się:
- nazwa profilu - nie ma związku z klasami dokumentów w systemie PlusWorkflow
- ustawienie docelowego adresu email oraz tytułu wiadomości email (w przypadku wysłania dokumentu przez domyślnego klienta poczty)
- wybór klasy dokumentów oraz indeksów do uzupełnienia przy wysyłce dokumentu (w przypadku dodawania dokumentu bezpośrednio do archiwum systemu PlusWorkflow). Opcja dostępna tylko po zalogowaniu się.
W aplikacji istnieje profil o nazwie Bez profilu. Nie zawiera on żadnej konfiguracji, nie można zmienić jego nazwy ani go usunąć. Przy wysyłce dokumentów dodanych do tego profilu:
- przy wysyłce wiadomości email nie jest uzupełniany adres docelowy email ani tytuł
- przy wysyłce do archiwum systemu należy wybrać klasę dokumentów oraz (opcjonalnie) wypełnić indeksy
Każdy z profili można wybrać jako domyślny. Jeżeli dany profil zostanie wybrany jako domyślny, po wejściu w aplikację, przekieruje ona automatycznie do widoku dokumentów tego profilu.
Szerszy opis oraz zarządzanie nimi znajduje się na stronie Profile dokumentów.
Wysyłanie dokumentów przez zeskanowanie kodu QR
...