Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Polish
Info
Jeśli masz problem ze zrozumieniem jak działa akcja, sprawdź opisy: Akcja, Wykonanie warunkowe, Parametry komponentów
Panel
titlePodstawowe informacje

Kategoria: Podpis biometryczny

Umiejscowienie akcji: Przycisk

Dostępna od wersji: 1.0.0

Panel
titleOpis

Akcja umożliwia złożenie podpisu biometrycznego na wybranym dokumencie przy wykorzystaniu dedykowanego urządzenia, tabletu graficznego firmy Wacom. Podpisany dokument zapisywany jest w archiwum systemu. Podpisać można tylko dokument w formacie .pdf.

Warning
titleWymagania wstępne

Przed przystąpieniem do konfiguracji akcji, należy zainstalować na lokalnym komputerze następujące dwa programy:

  • Windows SigCaptX installer - Wacom-STU-SigCaptX-1.5.1.msi
    • komponenty SigCaptX
    • JavaScript SDK Framework
    • Lokalny web serwer działający na localhost na porcie 9000
    • Usługa Windows o nazwie WacomSTUSigCaptX (dostępna z poziomu Menadżera zadań -> Usługi)

Oprogramowanie można pobrać również ze strony producenta i jest to rekomendowane ze względu na aktualizacje i wprowadzane w nim zmiany. Wymagana jest rejestracja konta. https://developer.wacom.com/en-us/developer-dashboard/downloads

Panel
titleWywołanie akcji
Info

Pozostawienie pustego pola wykonania warunkowego jest jednoznaczne z ustawieniem go na "prawdę".

Umiejscowienie akcjiOd wersjiDziałanie parametru "Wykonanie warunkowe"Warunek wywołania akcji
Przycisk1.0.0

Uaktywnia akcję

Naciśnięcie przycisku

Panel
titleParametry konfiguracyjne
Nazwa parametruOd wersjiOpisTyp parametruWartość domyślnaRodzaj polaUwagi i ograniczenia
Źródło dokumentu*1.0.0

Określa, czy brany ma być pod uwagę do podpisu plik z archiwum, czy dokument procesu ze wskazanej klasy dokumentów.

Tekstowy Lista wartości
Wartość wyświetlanaWartość przekazywana
Identyfikator plikuFILE_ID
Dokument procesu ze wskazanej klasy dokumentówDOCUMENT_FROM_DOCUMENT_CLASS

W przypadku wybrania opcji "Proces" lub "Archiwum", zostanie pobrana najnowsza wersja dokumentu.

Identyfikator pliku do podpisu1.0.0Określa identyfikator pliku z archiwum do podpisu.Całkowity Pole edytowalneParametr jest dostępny, gdy parametr Źródło dokumentu jest ustawiony na Identyfikator pliku.
Źródłowa klasa dokumentów1.0.0Wskazuje klasę dokumentów, z której zostanie podpisany dokument podłączony do procesu.Tekstowy Lista wartości

Parametr jest dostępny, gdy parametr Źródło dokumentu jest ustawiony na Dokument procesu ze wskazanej klasy dokumentów.

Akcja podpisze dokument tylko w sytuacji, gdy do procesu podłączony jest dokładnie jeden dokument ze wskazanej klasy dokumentów.

Konfiguracja PCM*1.0.0

Nazwa pliku zawierająca konfigurację dotyczącą sposobu umiejscowienia podpisu na dokumencie. Konfiguracje pochodzą z panelu zarządzania konfiguracjami wtyczek (PCM - Plugin Configuration Manager) znajdującą się w systemie w zakładce Administracja -> Konfiguracja Systemu -> Konfiguracja wtyczek -> Plus Biometric Signature.

Tekstowy Lista wartości 
Tryb zapisu podpisanego dokumentu*1.0.0Określa, czy wynikowy, podpisany dokument powinien zostać zwersjonowany, czy zapisany jako nowy dokument w archiwum we wskazanej klasie dokumentów.Tekstowy Pole edytowalne
Wartość wyświetlanaWartość przekazywana
Wersjonowanie źródłowego dokumentuVERSION_SOURCE_DOCUMENT
Zapisanie jako nowy dokumentSAVE_AS_NEW_DOCUMENT
Docelowa klasa dokumentów1.0.0Wskazuje klasę dokumentów, do której zostanie zapisany podpisany dokument.Tekstowy Lista wartościParametr jest dostępny, gdy parametr Tryb zapisu podpisanego dokumentu jest ustawiony na Zapisanie jako nowy dokument.
Dołączenie dokumentu do procesu1.0.0Określa, czy podpisany dokument ma zostać dołączony do aktualnego procesu.LogicznyNiePole edytowalneParametr jest dostępny, gdy parametr Tryb zapisu podpisanego dokumentu jest ustawiony na Zapisanie jako nowy dokument.

Parametr*- pole wymagane

Panel
titleOkno przechwytujące podpis

 

Uruchomienie akcji spowoduje otwarcie okna do przechwytywania podpisu biometrycznego. Zawiera u dołu przyciski:

  • OK - zatwierdzenie, umieszczenie podpisu na dokumencie i zakończenie działania akcji
  • Wyczyść - wyczyszczenie płótna, na którym umieszcza się podpis
  • Anuluj - przerwanie działania akcji

Obraz w postaci powyższego okna na formularzu zadania jest wyrenderowany i wyświetlany dynamicznie na dedykowanym urządzeniu firmy Wacom. Podpis można składać tylko na tablecie, natomiast przyciski można używać zarówno na tablecie, jak i formularzu zadania klikając w nie myszką.

Panel
titlePrzykładowa konfiguracja

Panel
titleChange log

1.0.0

  • Dodanie komponentu