...
Tabela składa się z kolumn: "Nazwa klasy", "Opis klasy" i "Akcja". W ostatniej kolumnie mamy możliwość usunięcia klasy dokumentów, jej edytowania oraz za pomocą przycisku "^" możemy zmienić kolejność klas dokumentów. Według tej kolejności wyświetlane są klasy dokumentów np.: przy dodawaniu nowego pliku do archiwum.
Dodawanie klasy dokumentów
...
| Warning | ||
|---|---|---|
| ||
Wraz z usunięciem klasy dokumentów zostają usunięte wszystkie pliki z bazy danych i dysku, które do niej należały. |
Edycja klasy dokumentów
W celu edycji klasy dokumentów należy nacisnąć na przycisk "Edytuj" w tabeli z klasami dokumentów.
Rysunek 6.3.2 przedstawia widok edycji klasy dokumentów. Na górze znajduje się formularz do edycji klasy dokumentów. Jest on taki sam jak formularz dodawania klasy, ale jego pola są uzupełnione obecnymi własnościami klasy. Po zmianie danych należy je zatwierdzić przyciskiem "Zmień klasę dokumentów". Pod formularzem znajdują się 3 zakładki: "Indeksy", "Akcje", "Ochrona".
- Indeksy klasy dokumentów
| Info |
|---|
Indeksy klasy dokumentów są to pola, za pomocą których możemy opisać dodawany dokument. Na ich podstawie można wyszukiwać określone dokumenty. |
Po wejściu w zakładkę pojawi się następujący widok:
- Akcje
- Ochrona

