Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Po wejściu w zakładkę pojawi się następujący widok:

Image Added

Na rysunku 6.3.3 znajduje się tabela przedstawiająca wszystkie indeksy klasy dokumentów, a pod nią znajduje się formularz dodawania nowego indeksu.

Tabela składa się z kolumn: "Nazwa indeksu", "Opis indeksu" i "Akcja". W ostatniej kolumnie mamy możliwość usunięcia indeksu, jego edycji oraz za pomocą przycisku "^" możemy zmienić kolejność indeksów. Według tej kolejności wyświetlane są indeksy np.: przy dodawaniu nowego pliku do archiwum.

Dodawanie indeksu odbywa się przy pomocy formularza. Do uzupełnienia są pola z nazwą, opisem i typem indeksu. Dodatkowo można podać domyślną wartość indeksu, który zawsze będzie domyślnie uzupełniony tą wartością podczas dodawania nowego dokumentu. Do wyboru są następujące typy indeksu:

    • Całkowity - liczby całkowite,
    • Zmiennoprzecinkowy - liczby zmiennoprzecinkowe,
    • Tekstowy - dowolne ciągi znaków,
    • Data - data w postaci "yyyy-mm-dd"
    • Lista wartości - zdefiniowana lista z wartościami do wyboru. Wartości należy uzupełnić w polu "Wartości". Każda wartość musi być w osobnej linii.

Każdy indeks możemy edytować. W tym celu należy nacisnąć przycisk "Edytuj" w tabeli z indeksami. Pojawi się wtedy formularz taki sam jak w przypadku dodawania indeksu. Pola będą uzupełnione obecnymi wartościami indeksu. Po dokonanych zmianach należy zatwierdzić je przyciskiem "Zmień indeks".

Warning
titleUwaga

Jeżeli zmienimy typ indeksu, to wszystkie obecne dane dla tego indeksu zostaną utracone.

 

  • Akcje
  • Ochrona