...
Po wejściu w zakładkę pojawi się następujący widok:
Na rysunku 6.3.3 znajduje się tabela przedstawiająca wszystkie indeksy klasy dokumentów, a pod nią znajduje się formularz dodawania nowego indeksu.
Tabela składa się z kolumn: "Nazwa indeksu", "Opis indeksu" i "Akcja". W ostatniej kolumnie mamy możliwość usunięcia indeksu, jego edycji oraz za pomocą przycisku "^" możemy zmienić kolejność indeksów. Według tej kolejności wyświetlane są indeksy np.: przy dodawaniu nowego pliku do archiwum.
Dodawanie indeksu odbywa się przy pomocy formularza. Do uzupełnienia są pola z nazwą, opisem i typem indeksu. Dodatkowo można podać domyślną wartość indeksu, który zawsze będzie domyślnie uzupełniony tą wartością podczas dodawania nowego dokumentu. Do wyboru są następujące typy indeksu:
- Całkowity - liczby całkowite,
- Zmiennoprzecinkowy - liczby zmiennoprzecinkowe,
- Tekstowy - dowolne ciągi znaków,
- Data - data w postaci "yyyy-mm-dd"
- Lista wartości - zdefiniowana lista z wartościami do wyboru. Wartości należy uzupełnić w polu "Wartości". Każda wartość musi być w osobnej linii.
Każdy indeks możemy edytować. W tym celu należy nacisnąć przycisk "Edytuj" w tabeli z indeksami. Pojawi się wtedy formularz taki sam jak w przypadku dodawania indeksu. Pola będą uzupełnione obecnymi wartościami indeksu. Po dokonanych zmianach należy zatwierdzić je przyciskiem "Zmień indeks".
| Warning | ||
|---|---|---|
| ||
Jeżeli zmienimy typ indeksu, to wszystkie obecne dane dla tego indeksu zostaną utracone. |
- Akcje
- Ochrona

