...
- Indeksy zestawu dokumentów
Indeksy działają na takiej samej zasadzie jak indeksy klasy dokumentów (patrz "Indeksy klasy dokumentów" w Klasy dokumentów). W zestawie dokumentów definiujemy indeksy o takich samych typach i zalecane jest również o takich samych nazwach jak indeksy w klasach dokumentów, które chcemy powiązać. Dzięki temu możemy wyszukiwać wszystkie dokumenty z klas zawartych w zestawie na podstawie indeksów.
- Powiązania
- Ochrona
W tej zakładce możemy definiować uprawnienia odnośnie konkretnych zestawów dokumentów. Widok przedstawia się następująco:
Rysunek 6.4.3 przedstawia uprawnienia do zestawu dokumentów. Definiować możemy tylko uprawnienia odnośnie wyszukiwania dokumentów.
W tabeli na rysunku mamy przedstawione dodane uprawnienia dotyczące edytowanego zestawu dokumentów. Kolumna "Grupa" określa, czy uprawnienie dotyczy grupy, czy użytkownika. Natomiast kolumna "Akcja" umożliwia usuwanie i edycję uprawnień, dodanych tylko z tego poziomu. Dla uprawnień dodanych globalnie (patrz Zarządzanie uprawnieniami) mamy informację w postaci "Administracja -> Uprawnienia". Z takimi uprawnieniami nie możemy w tym miejscu nic zrobić, gdyż są one jedynie informacyjne. W tabeli widać, że użytkownik "anowak" ma uprawnienie do wyszukiwania dokumentów należących do klas dokumentów powiązanych w tym zestawie. Zostały mu one nadane w tym miejscu. Takie uprawnienie można usunąć za pomocą przycisku "Usuń". Drugie uprawnienie jest dla grupy "SharkGroup". Zostały one nadane w uprawnieniach globalnych.
Pod tabelą znajduje się formularz dodawania uprawnienia do edytowanego zestawu. Należy wybrać użytkownika bądź grupę. Wybór ten odbywa się za pomocą przycisków "Użytkownicy" bądź "Grupy". Po naciśnięciu pierwszego przycisku ukaże nam się okno z wyborem użytkowników (patrz rysunek 2.3 oraz jego opis w Zarządzanie grupami). Po naciśnięciu przycisku "Grupy" otworzy się okno z wyborem grup (patrz rysunek 3.2 i jego opis w Zarządzanie użytkownikami). Na koniec dodajemy uprawnienie za pomocą przycisku "Dodaj uprawnienie".