...
Indeksy działają na takiej samej zasadzie jak indeksy klasy dokumentów (patrz "Indeksy klasy dokumentów" w Klasy dokumentów). W zestawie dokumentów definiujemy indeksy o takich samych typach i zalecane jest również o takich samych nazwach jak indeksy w klasach dokumentów, które chcemy powiązać. Dzięki temu możemy wyszukiwać wszystkie dokumenty z klas zawartych w zestawie na podstawie indeksów.
- Powiązania
W zakładce powiązania dokonujemy powiązania klas dokumentów jakie chcemy, aby wchodziły w skład zestawu. Mapujemy indeksy zestawu z indeksami klas dokumentów, dlatego niezbędnym jest, aby indeksy zestawu były takiego samego typu jak indeksy klas dokumentów. Jeżeli nazwy indeksów będą również takie same, to system sam powiąże odpowiednie indeksy ze sobą. Należy pamiętać, aby zestaw dokumentów nie posiadał większej ilości indeksów niż powiązane klasy dokumentów.
Rysunek 6.4.2 przedstawia widok zakładki Powiązania. Na górze jest tabela zawierająca powiązane klasy i ich indeksy. Kolumna "Nazwa indeksu" określa indeks zestawu, kolumna "Indeks" określa indeks klasy dokumentów. Kolejna kolumna przedstawia nazwę Klasy dokumentów. W ostatniej kolumnie możemy usunąć dane powiązanie indeksu. W tabeli na rysunku mamy powiązane dwie klasy dokumentów: "Faktury" i "Załączniki". Dzięki temu można wyszukiwać dokumenty jednocześnie z obu klas. Pod tabelą znajduje się formularz dodawania powiązania nowej klasy dokumentów.
Dodawanie odbywa się poprzez wybranie klasy dokumentów w pierwszym polu. Następnie należy powiązać indeksy klasy dokumentów (do wyboru z list rozwijalnych) z indeksami zestawu (podane jako etykiety). Jeżeli nazwy i typy indeksów są takie same, to powiązania zostaną dokonane automatycznie. Na koniec należy dodać takie powiązanie przyciskiem "Dodaj powiązanie".
- Ochrona
W tej zakładce możemy definiować uprawnienia odnośnie konkretnych zestawów dokumentów. Widok przedstawia się następująco:
...