Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.
Comment: Task marked incomplete

...

  • folder_zrodlowy - Folder źródłowy to folder, do którego będą trafiać zeskanowane dokumenty i który podlega monitorowaniu przez aplikację. Może on zawierać podfoldery i wówczas i one będą monitorowane przez aplikację.
  • folder_docelowy - Folder, do którego trafiają zatwierdzone przez użytkownika w aplikacji dokumenty. Z folderu tego dokumenty będą wysyłane do systemu przez usługę sieciową, zdefiniowaną pod adresem podaną w parametrze url
  • folder_archiwum - Folder, do którego kopiowane są wszystkie dokumenty z folderu źródłowego. Kopiowanie to następuje przed przetwarzaniem dokumentów w przypadku, gdy parametr zapis_do_archiwum ma wartość true.
  • folder_tymczasowy - Folder tymczasowy aplikacji, do którego zapisywane są wszystkie robocze pliki powstające podczas pracy aplikacji.
Info
titleUWAGA
  1. Użytkownik, który uruchamia aplikację musi mieć uprawnienia do zapisu i odczytu z powyższych katalogów.
  2. Katalogi te muszą być rozdzielne, tzn. folder_tymczasowy czy folder_archiwalny nie może znajdować się wewnątrz katalogu folder_zrodlowy itp.
  • zapis_do_archiwum = false | true - Parametr określający czy przed przetworzeniem dokumentów, źródłowe wersje dokumentów (w postaci oryginalnej) mają być skopiowane (zarchiwizowane) w katalogu określonym parametrem folder_archiwum.

    Info

    Zapis true | false oznacza iż określony parametr może mieć wartość albo true albo false.

...

Definicja separacji dokumentów

Aplikacja PlusIndex posiada kilka metod separacji dokumentów. O ile definicja wyrażeń regularnych w sekcji klasy dokumentów określa przynależność danego dokumentu do danej klasy dokumentów, o tyle definicja wyrażeń regularnych w separacji dokumentów określa wspólne grupy dokumentów. Pojęcie grupy dokumentów dotyczy kilku dokumentów, być może należących do różnych klas dokumentów, które mogą zostać opisane wspólnymi wartościami różnych indeksów. W aplikacji można zdefiniować nadrzędną klasę dokumentów, z której odczytana wartość danego indeksu może zostać przepisana do innego dokumentu należącego do innej kasy dokumentów w ramach tej samej grupy. Aby określić tą klasę należy zdefiniować wartość wyrażenia regularnego dopasowującego odczytany kod kreskowy do podanego wzorca. Nazwą parametru musi być nazwa klasy dokumentów podana w parametrze nazwa_klasy w sekcji klasy dokumentów a wartością wyrażenie regularne:

  • <dowolna nazwa klasy z sekcji klasy> = wyrażenie regularne określające wzorzec dopasowania rozpoznanego kodu kreskowego dla separacji. W momencie znalezienia kodu kreskowego z wartością pasującą do podanego wzorca, dokument ten tworzy nową grupę dokumentów w ramach której może następować wspólne indeksowanie.

W sekcji separacji dokumentów można również określić tryb separacji. Tryb ten opisany jest parametrem o nazwie tryb:

  • tryb = simplex | simplex_page | duplex

i może przyjmować wartości simplex, simplex_page lub duplex.

  •  

...

Określenie wspólnych indeksów

 

 

 

 

 

 

  • simplex oznacza że dokumenty skanowane są jednostronnie a kod kreskowy znajduje się na osobnym arkuszu, który nie jest zapisywany do dopasowanej klasy dokumentów,
  •  simplex_page oznacza że dokumenty skanowane są jednostronnie a kod kreskowy znajduje się na pierwszej stronie dokumentu przypisanego do dopasowanej klasy dokumentów,
  •  duplex oznacza że skanowanie jest dwustronne i obie strony pomijane są w zapisie dokumentu

Określenie wspólnych indeksów

Jak wspomniano w poprzednim punkcie, aplikacja PlusIndex umożliwia grupowy opis wszystkich dokumentów należących do tej samej grupy. Dana grupa może posiadać wspólne indeksy zachowujące się w ten sposób, iż zmiana wartości indeksu w dowolnym dokumencie z grupy powoduje zmianę wartości indeksów w pozostałych dokumentach, o ile należą one do klasy dla której zdefiniowano takie łączenie indeksów. Definicję taką tworzy się w sekcji [sticking] w której jako parametr podaje się nazwę indeksu, dla którego chcemy włączyć przepisywanie wartości, a jako wartość podawane są albo nazwy klas dokumentów z sekcji klas, dla których ma być włączone przepisywanie indeksów (oddzielone średnikami), albo * (gwiazdka), określająca iż przepisywanie indeksów ma się odbywać w ramach wszystkich klas dokumentów.

  • <nazwa indeksu 1> = * | <dowolna nazwa klasy z sekcji klasy 1>;<dowolna nazwa klasy z sekcji klasy 2>;.....;<dowolna nazwa klasy z sekcji klasy n>
  • ....
  • <nazwa indeksu n> = * | <dowolna nazwa klasy z sekcji klasy 1>;<dowolna nazwa klasy z sekcji klasy 2>;.....;<dowolna nazwa klasy z sekcji klasy n>