...
- folder_zrodlowy - Folder źródłowy to folder, do którego będą trafiać zeskanowane dokumenty i który podlega monitorowaniu przez aplikację. Może on zawierać podfoldery i wówczas i one będą monitorowane przez aplikację.
- folder_docelowy - Folder, do którego trafiają zatwierdzone przez użytkownika w aplikacji dokumenty. Z folderu tego dokumenty będą wysyłane do systemu przez usługę sieciową, zdefiniowaną pod adresem podaną w parametrze url
- folder_archiwum - Folder, do którego kopiowane są wszystkie dokumenty z folderu źródłowego. Kopiowanie to następuje przed przetwarzaniem dokumentów w przypadku, gdy parametr zapis_do_archiwum ma wartość true.
- folder_tymczasowy - Folder tymczasowy aplikacji, do którego zapisywane są wszystkie robocze pliki powstające podczas pracy aplikacji.
| Info | ||
|---|---|---|
| ||
|
zapis_do_archiwum = false | true - Parametr określający czy przed przetworzeniem dokumentów, źródłowe wersje dokumentów (w postaci oryginalnej) mają być skopiowane (zarchiwizowane) w katalogu określonym parametrem folder_archiwum.
Info Zapis true | false oznacza iż określony parametr może mieć wartość albo true albo false.
...
i może przyjmować wartości simplex, simplex_page lub duplex.
- simplex oznacza że dokumenty skanowane są jednostronnie a kod kreskowy znajduje się na osobnym arkuszu, który nie jest zapisywany do dopasowanej klasy dokumentów,
- simplex_page oznacza że dokumenty skanowane są jednostronnie a kod kreskowy znajduje się na pierwszej stronie dokumentu przypisanego do dopasowanej klasy dokumentów,
- duplex oznacza że skanowanie jest dwustronne i obie strony pomijane są w zapisie dokumentu
Określenie wspólnych indeksów
Jak wspomniano w poprzednim punkcie, aplikacja PlusIndex umożliwia grupowy opis wszystkich dokumentów należących do tej samej grupy. Dana grupa może posiadać wspólne indeksy zachowujące się w ten sposób, iż zmiana wartości indeksu w dowolnym dokumencie z grupy powoduje zmianę wartości indeksów w pozostałych dokumentach, o ile należą one do klasy dla której zdefiniowano takie łączenie indeksów. Definicję taką tworzy się w sekcji [sticking] w której jako parametr podaje się nazwę indeksu, dla którego chcemy włączyć przepisywanie wartości, a jako wartość podawane są albo nazwy klas dokumentów z sekcji klas, dla których ma być włączone przepisywanie indeksów (oddzielone średnikami), albo * (gwiazdka), określająca iż przepisywanie indeksów ma się odbywać w ramach wszystkich klas dokumentów.
- <nazwa indeksu 1> = * | <dowolna nazwa klasy z sekcji klasy 1>;<dowolna nazwa klasy z sekcji klasy 2>;.....;<dowolna nazwa klasy z sekcji klasy n>
- ....
- <nazwa indeksu n> = * | <dowolna nazwa klasy z sekcji klasy 1>;<dowolna nazwa klasy z sekcji klasy 2>;.....;<dowolna nazwa klasy z sekcji klasy n>
