Skip to end of metadata
Go to start of metadata

You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 17 Next »

Powrót do spisu komponentów: Drag And Drop

 

 

Jeśli masz problem ze zrozumieniem jak działa akcja, sprawdź opisy: Akcja, Wykonanie warunkowe, Parametry komponentów

Kategoria: Tabela

Umiejscowienie akcji: Tabela

Dostępna od wersji: 1.0.1

Opis akcji

Akcja służy do zmiany wybranej kolumny w tabeli dynamicznej na pola typu Drag and Drop. Pola służą do wczytywania załączników do procesu (do skonfigurowanej klasy lub otwierają okno konfiguracyjne). Aby wczytać pliki należy je upuścić na wybranym polu. Akcja posiada parametr kontekstowy Wybrany wiersz umożliwiający pobieranie wartości z danego wiersza np opis dokumentu, klasa dokumentu, tytuł pola.  Po dodaniu pliku do archiwum zwracany jest jego identyfikator pliku (fileId) który może być wykorzystany z innymi komponentami np z wtyczki Attachment. Drag and drop w tej wersji umożliwia przeciągniecie tylko 1 pliku na dany wiersz, blokowana jest możliwość upuszczenia więcej niż 1 pliku. Komponent ten uniemożliwia także dołączenie pliku do wiersza w którym wcześniej został dołączony plik (blokowanie następuje po sprawdzeniu czy w danym wierszu kolumna z fileId została uzupełniona). Akcje należy dodać do wybranej tabeli dynamicznej i wskazać kolumnę do wyświetlenie pola. 

 

Parametry konfiguracyjne

Nazwa parametruOd wersjiOpisTyp parametruWartość domyślnaUwagi i ograniczenia
Nazwa pola *1.0.1Tekst który będzie wyświetlać się na poluTekstDrop here 
Kolumna dla Drag and Drop *1.0.1Kolumna w której wyświetli się pole Drag&DropZmienna   

Kolumna FileId *

1.0.1Kolumna do zapisu fileId wgranego plikuZmienna  
Opis dokumentu1.0.1 Tekst Gdy brak, to opisem będzie nazwa klasy
Pokaż okno dodawania dokumentów1.0.1Otwiera okno konfiguracyjne na formularzu do załączanie dokumentówLogicznaNieW zależności od wybranej opcji dostępna jest inna konfiguracja
Klasa dokumentów1.0.1Nazwa klasy dokumentówTekst Możliwość wyboru z listy rozwijanej. Dostępne przy konfiguracji bez okna konfiguracyjnego na formularzu
Zapisz jako nowa wersja dokumentu1.0.1Zapisz jako nowa wersja dokumentu, jeśli powtarzają się indeksyLogicznaNieDostępne przy konfiguracji bez okna konfiguracyjnego na formularzu
Nazwa indeksu1.0.1Nazwa indeksu z wybranej klasyTablica wartości tekstowej Lista rozwijana gdy wybrano konkretną klasę dokumentów, w przeciwnym razie pole edytowalne Dostępne przy konfiguracji bez okna konfiguracyjnego na formularzu. Indeksy których nie ma w danej klasie są pomijane. Dokument się doda pomijając dane idneksy
Wartość indeksu1.0.1Wartość indeksuTablica wartości tekstowej Dostępne przy konfiguracji bez okna konfiguracyjnego na formularzu
Nazwy klas dokumentów1.0.1Lista nazw klas dokumentówTablica wartości tekstowej Lista klas dokumentów do których ograniczyć wybór podczas wywołania okna dodawania dokumentów na formularzu. Dostępne przy konfiguracji z okna konfiguracyjnego na formularzu.
Wyświetl indeksy1.0.1Wyświetla również formularz indeksów.LogicznaNieDostępne przy konfiguracji z okna konfiguracyjnego na formularzu.
Sprawdź uprawnieni1.0.1Sprawdza uprawnienia do klas dokumentów.LogicznaTakDostępne przy konfiguracji z okna konfiguracyjnego na formularzu.
Wybierz pierwszą klasę1.0.1Automatycznie wybiera z listy klas dokumentów pierwszą pozycję.LogicznaTakDostępne przy konfiguracji z okna konfiguracyjnego na formularzu.
Wybrany wiersz1.0.1Zmienna kontekstowa przechowuje nr wierszaCałkowita Numer wiersza liczony jest od 0

Parametr*- pole wymagane

 

Przykładowa konfiguracja akcji

Konfiguracja bez okna dodawania dokumentów na formularzu

Konfiguracja z oknem dodawania dokumentów na formularzu

Przykład zastosowania

 Przykładowa mapa procesu
 Konfiguracja bez okna dodawania dokumentów na formularzu
Konfiguracja bez okna dodawania dokumentów na formularzu

 Założenie

  • Stworzenie tabeli z załączonymi dokumentami w procesie,
  • Dokument zostaje dołączony za pomocą przeciągnięcia go na komórkę w tabeli.
  • Do danego wiersza w tabeli może być podłączony tylko jeden dokument
  • Każdy wiersz powinien dodawać dokument do klasy podanej w tym samym wierszu (możliwość dodawania do różnych klas)
  • Podczas dodawania dokumentów ma się uzupełnić opis pliku i wybrany indeks którego nazwę i wartość podaję się w tabeli
  • Nazwa pola dokumentów sugeruje do jakiej klasy zostanie podłączony dokument
  • Do indeksu test (który znajduje się w każdej klasie) zostaje zapisany login użytkownika dodający dokument z poziomu formularza

Konfiguracja

Formularz

Załączone dokumenty procesu

Szczegóły dodanych plików


 

 

 

 Konfiguracja z oknem dodawania dokumentów na formularzu
Konfiguracja z oknem dodawania dokumentów na formularzu

 Założenie

  • Stworzenie tabeli z załączonymi dokumentami w procesie,
  • Dokument zostaje dołączony za pomocą przeciągnięcia go na komórkę w tabeli.
  • Do danego wiersza w tabeli może być podłączony tylko jeden dokument
  • Po upuszczeniu dokumentu na polu, otwiera się okno z dodawaniem dokumentów , gdzie użytkownik może wybrać do jakiej klasy ma zostać podłączony dokument i ma możliwość ręcznego uzupełnienia indeksów z wybranej klasy
  • W oknie ma być wstępnie uzupełniony pole opis dokumentu z wybranego wiersza.

Konfiguracja

Formularz

 

Okno dodawania dokumentu

Załączone dokumenty procesu

 

Szczegóły dodanych plików

 

 

 

 


  • No labels