Nazwa wtyczki | Data utworzenia | Data ostatniej aktualizacji | Link do instalki | Krótki opis | Dział utrzymujący | Dokumentacja dla klienta | Typ licencji | Typ wtyczki | Id wtyczki |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Plus DocAttach | 2022-08-30 | 2023-01-23 | Link | Wtyczka umożliwia wyświetlenie interaktywnego obiektu o strukturze drzewa, które może posłużyć do szybszego odnajdywania dokumentów w systemie PlusWorkflow | Dev Core | Płatna |
Wstęp
Kreator Podłączenie dokumentów służy do podłączania dokumentów do wielu zadań lub procesów.
Uprawnienia
Nadanie uprawnień odbywa się na widoku Administracja->Konfiguracja systemu->Dołącz dokument - ustawienia
Opis działania
Wybór zadań - z poziomu wyszukiwania
Wybór zadań do których mają zostać podłączone dokumenty odbywa się poprzez stronę Wyszukiwanie.
Po wyszukaniu zadań należy wybrać akcję: Dołącz dokumenty. W tym momencie zostanie uruchomiony Kreator Podłączania dokumentów
Wybór zadań - z poziomu Kreatora
Pierwszy krok Kreatora pozwala na doprecyzowanie wyników wyszukiwania. Z wyświetlonej listy zadań/procesów należy wybrać tylko te do których chcemy podłączyć dokumenty
Wybór i konfiguracja plików
W następnym kroku możemy wybrać pliki które chcemy podłączyć oraz uzupełnić ich opis i indeksy
Pola:
- Wybierz klasę dokumentu - odpowiada za to do jakiej klasy dokumentów zostanie dodany dany dokument
- Opis - opis dokumentu
- Zapisz jako nowa wersja dokumentu, jeśli powtarzają się indeksy - jeśli uzupełnione indeksy są takie same jak innego dokumentu w danej klasie, to zostanie on zapisany jako kolejna wersja tego dokumentu
- Twórz kopie dokumentu dla każdego zadania/procesu - odpowiada za to czy jeden dokument ma zostać dodany do archiwum i podłączony do kilku procesów, czy też mają być stworzone kopie dokumentów dla każdego procesu/zadania
- Panel Indeksy - możemy w nim uzupełnić indeksy wybranej klasy dokumentów
- Tabela Pliki - znajdują się w niej pliki które mają zostać dodane jako dokumenty i podłączone do procesów/zadań. Aby dodać plik należy nacisnąć przycisk Dodaj pliki, lub możemy również przeciągnąć wybrane pliki z systemu na tabelę.
Wykonanie akcji i podsumowanie
Ostatni krok pozwala na wyświetlenie podsumowania co ma zostać zrobione oraz na wykonanie akcji podłączania dokumentów. Po kliknięciu przycisku Wykonaj wyświetlone zostaną statusy wykonywania poszczególnych zadań.