Skip to end of metadata
Go to start of metadata

You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 2 Next »

Zestaw dokumentów posiada nazwę oraz opis. Łączy on dwie lub więcej klas dokumentów. Klasy powinny mieć te same typy indeksów. W zestawie definiujemy również takie same indeksy i wiążemy je z indeksami klasy. Ważne, aby zestaw nie posiadał więcej indeksów niż powiązane klasy dokumentów. Dzięki zestawom możemy wyszukiwać dokumenty z kilku klas dokumentów.

Rysunek 6.4.1 przedstawia widok zakładki Zestawy dokumentów. Na górze jest tabela przedstawiająca wszystkie zestawy dokumentów w systemie, a pod nią znajduje się formularz dodawania nowego zestawu dokumentów.

Tabela składa się z kolumn: "Nazwa zestawu", "Opis zestawu" i "Akcja". W ostatniej kolumnie mamy możliwość usunięcia zestawu dokumentów oraz jego edytowania.

Dodawanie zestawu dokumentów

Do dodawania zestawu dokumentów służy formularz z rysunku 6.4.1.  Należy zdefiniować nazwę i opis dla zestawu i dodać go przyciskiem "Dodaj zestaw dokumentów".

Usuwanie zestawu dokumentów

Zestaw dokumentów usuwamy za pomocą przycisku "Usuń", znajdującym się w tabeli w kolumnie "Akcja".

Edycja zestawu dokumentów

W celu edycji zestawu dokumentów należy nacisnąć na przycisk "Edytuj" w tabeli z zestawami dokumentów. Pojawi się formularz do edycji nazwy i opisu zestawu. Wygląda on tak samo jak formularz dodawania nowego zestawu, ale jego pola są uzupełnione obecnymi wartościami. Po zmianie danych należy je zatwierdzić przyciskiem "Zmień zestaw dokumentów". Pod formularzem znajdują się 3 zakładki: "Indeksy", "Powiązania", "Ochrona".

  • Indeksy zestawu dokumentów
    Indeksy działają na takiej samej zasadzie jak indeksy klasy dokumentów (patrz "Indeksy klasy dokumentów" w Klasy dokumentów).
  • No labels