Skip to end of metadata
Go to start of metadata

You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 3 Next »

Opis ogólny

Zadanie pobierające wiadomości z e-Doręczeń na bazie konfiguracji zapisanej w sekcji "Konfiguracja wtyczek". Zadanie ma zaszyte zabezpieczenie, które eliminuje możliwość importowania dwa razy tej samej wiadomości. Informacje o zaimportowanych wiadomościach zapisywane są w bazie danych w tabeli plus_edoreczenia_messages. Przed zaimportowaniem wiadomości do Plus Workflow system sprawdza, czy jej identyfikator nie istnieje we wskazanej tabeli.
Jeżeli z jakiegoś powodu konieczne będzie ponowne pobranie wiadomości z systemu e-Doręczeń, to wystarczy usunąć odpowiedni wpis w tabeli plus_edoreczenia_messages, a następnie wywołać zadanie zaplanowane.

Nazwa zadania: Import wiadomości z e-Doręczeń
Nazwa klasy: com.suncode.plugin.plusedoreczenia.scheduledtasks.ImportMessagesFromEdor
Kategoria: PLUS_E_DORECZENIA

Parametry zadania zaplanowanego
Nazwa parametruOpisWartość domyślnaUwagi
Id konfiguracjiLista identyfikatorów konfiguracji zapisanych w sekcji "Konfiguracja wtyczek"  
Odczyt odData w formacie DD-MM-YYYY, od której będą pobierane wiadomości z systemu e-Doręczeń.
W polu można wprowadzić frazę LAST_CALL_DATE, co będzie odpowiadało dacie ostatniego prawidłowego wywołania importu wiadomości z e-Doręczeń (tzn. wszystkie wiadomości zostały przetworzone bez błędów). Pierwsze uruchomienie zadania zaplanowanego z parametrem LAST_CALL_DATE przyjmuje wartość 1 miesiąca wstecz od aktualnej daty.
 System e-Doręczeń pozwala na pobieranie wiadomości z okresu wynoszącego maksymalnie ok. 90 dni
Klasa dokumentów dla załącznikówKlasa dokumentów, do której będą dodawane załączniki z wiadomości.  
Indeksy klasy dokumentów dla załącznikówIndeksy klasy dokumentów, do których wstawione zostaną wartości odczytane z parametrów  
Parametry klasy dokumentów dla załączników

Wybór parametrów do odczytania z odebranej wiadomości.

Dostępne parametry
ParametrUwagi
Adres e-Doręczeń (nadawca)
 
Adresy e-Doręczeń (odbiorcy)
Lista adresów wszystkich adresatów wiadomości. W przypadku większej liczby adresów separatorem wartości jest średnik
Data doręczenia wiadomości z biznesowego potwierdzenia otrzymania
 
Data utworzenia
 
Etykiety
 
Id wątku
 
Id wiadomości
 
Imię (nadawca)
 
Kod pocztowy (nadawca)
 
Miasto (nadawca)
 
Nazwa firmy (nadawca)
 
Nazwa firmy cd (nadawca)
 
Nazwisko (nadawca)
 
Numer budynku (nadawca)
 
Numer mieszkania (nadawca)
 
Państwo (nadawca)
 
Pole odzwierciedlające wartość Event Time (G05) z dowodu technicznego
Wskazuje na datę zdarzenia, na podstawie którego wygenerowano dowód
Pole odzwierciedlające wartość Submission Date and Time (M03) z dowodu technicznego
 
Referencyjny identyfikator wiadomości
Identyfikator wiadomości, do której dana wiadomość się odnosi
Rodzaj usługi
 
Sygnatura akt / Id sprawy
 
Tekstowa część wiadomości
 
Temat wiadomości
 
Ulica (nadawca)
 
  
Czy wygenerować plik txt z wiadomościąOkreśla, czy w archiwum ma zostać umieszczony plik tekstowy zawierający treść wiadomości.TAK 
Klasa dokumentów dla treści wiadomościKlasa dokumentów, do której będzie dodawany dokument tekstowy o nazwie w postaci ID_WIADOMOSCI.txt.  
Indeksy klasy dokumentów dla treści wiadomościIndeksy klasy dokumentów, do których wstawione zostaną wartości odczytane z parametrów  
Parametry klasy dokumentów dla treści wiadomościWybór parametrów do odczytania z odebranej wiadomości.  
Kolejność dodawania dokumentów do archiwum

Określa kolejność dodawania dokumentów do archiwum (przydatne w przypadku korzystania z akcji na klasie dokumentów). Dopuszczalne wartości:

  • Najpierw załączniki
  • Najpierw treść wiadomości
Najpierw załączniki 

 

 

  • No labels