Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Jeśli masz problem ze zrozumieniem jak działa zadanie zaplanowane, sprawdź opis: Zadanie zaplanowane

Opis

Zadanie zaplanowane dostarczone przez wtyczkę Plus DataViewer ma za zadanie wygenerować plik (dalej zwany raportem) w formacie xlsx zawierający dane wyszukane na podstawie przekazanych w zadaniu zaplanowanym filtrów, a następnie przesłać raport jako załącznik wiadomości email pod wskazane adresy.

Parametry wejściowe zadania zaplanowanego
Nazwa parametruTyp parametruOpisUwagi i ograniczenia
Tytuł wiadomości*
 Tekst  
Ścieżka do szablonu wiadomości*
 Tekst Pełna ścieżka do szablonu wiadomości.Szablon powinien być plikiem z rozszerzeniem html. Jakiekolwiek znaczniki obsługiwane w innych miejscach systemu i podane w szablonie nie będą respektowane i podmieniane przez zadanie zaplanowane. Podany szbalon nie zostanie również przetłumaczony.

Odbiorcy wiadomości*

 TekstLista adresów email, oddzielonych przecinkiem, pod które mają zostać wysłane raporty. 
Parametry wyszukiwania*
 TekstObiekt typu json określający filtry wyszukiwania w widoku danych. Jest to list obiektów reprezentujących pojedynczy filtr (input) z konfiguracji Widoku Danych.
Parametry json:
  • inputId - id filtra skonfigurowanego w widoku danych.
  • inputValue - zawiera wartości po jakich chcemy filtrować widok danych.

Przykładowa konfiguracja zaprezentowana jest poniżej:

Przykładowy filtr
[
	{     "inputId": "filtr_audittype", 
	      "inputValue": "AUDIT_LOG_IN" 
	}, 
	{     "inputId": "filtr_userid", 
	      "inputValue": "admin" 
	} 
]

Dla filtra (input) skonfigurowanego jako typ datowy istnieje możliwość stosowania znaczników wstawiających aktualną jednostkę daty z zadanym przesunięciem. Są to takie same znaczniki jak na formularzu wyszukiwania procesów i zadań.

  • <CURRENTDATE> 
  • <CURRENTDATETIME>
  • <CURRENTMONTH>
  • <CURRENTYEAR>

Przykładowy filtr wykorzystujący znaczniki :

Przykładowy filtr
[
	{     "inputId": "data_startu", 
	      "inputValue": "<CURRENTDATE>-2d" 
	}
]

W pole inputValue wstawiona zostanie aktualna data pomniejszona o 2 dni.


Identyfikator widoku* Tekst Identyfikator widoku zdefiniowany w konfiguracji widoków danych na podstawie którego ma zostać utworzony raport.
 
Kolumna do sortowania* TekstIdentyfikator kolumny, po której mają być posortowane wyniki ( Pole "id" wybranego obiektu zdefiniowanego w sekcji "outputs" widoku danych ). 
Kierunek sortowania* TekstOkreśla czy sortowanie widoków ma odbywać się rosnąco czy malejąco.

Dostępne wartości to:

  • ASC (rosnąco)
  • DESC (malejąco)
Nazwa załącznika* TekstNazwa wygenerowanego pliku z rozszerzeniem xlsx, który przesłany zostanie jako załącznik do wiadomości email. 
Typ załącznika*TekstRozszerzenie pliku z raportem wysyłanego jako załącznika.Dostępne rozszerzenia: xlsx

Parametr*- pole wymagane

Przykłądowa konfiguracja

 

 

 

  • No labels

0 Comments

You are not logged in. Any changes you make will be marked as anonymous. You may want to Log In if you already have an account.