Jeśli masz problem ze zrozumieniem jak działa zadanie zaplanowane, sprawdź opis: Zadanie zaplanowane
Zadanie zaplanowane dostarczone przez wtyczkę Plus DataViewer ma za zadanie wygenerować plik (dalej zwany raportem) w formacie xlsx zawierający dane wyszukane na podstawie przekazanych w zadaniu zaplanowanym filtrów, a następnie przesłać raport jako załącznik wiadomości email pod wskazane adresy.
Nazwa parametru | Typ parametru | Opis | Uwagi i ograniczenia |
---|---|---|---|
Tytuł wiadomości* | Tekst | ||
Ścieżka do szablonu wiadomości* | Tekst | Pełna ścieżka do szablonu wiadomości. | Szablon powinien być plikiem z rozszerzeniem html. Jakiekolwiek znaczniki obsługiwane w innych miejscach systemu i podane w szablonie nie będą respektowane i podmieniane przez zadanie zaplanowane. Podany szbalon nie zostanie również przetłumaczony. |
Odbiorcy wiadomości* | Tekst | Lista adresów email, oddzielonych przecinkiem, pod które mają zostać wysłane raporty. | |
Parametry wyszukiwania* | Tekst | Obiekt typu json określający filtry wyszukiwania w widoku danych. Jest to list obiektów reprezentujących pojedynczy filtr (input) z konfiguracji Widoku Danych. | Parametry json:
Przykładowa konfiguracja zaprezentowana jest poniżej: Przykładowy filtr [ { "inputId": "filtr_audittype", "inputValue": "AUDIT_LOG_IN" }, { "inputId": "filtr_userid", "inputValue": "admin" } ] Dla filtra (input) skonfigurowanego jako typ datowy istnieje możliwość stosowania znaczników wstawiających aktualną jednostkę daty z zadanym przesunięciem. Są to takie same znaczniki jak na formularzu wyszukiwania procesów i zadań.
Przykładowy filtr wykorzystujący znaczniki : Przykładowy filtr [ { "inputId": "data_startu", "inputValue": "<CURRENTDATE>-2d" } ] W pole inputValue wstawiona zostanie aktualna data pomniejszona o 2 dni. |
Identyfikator widoku* | Tekst | Identyfikator widoku zdefiniowany w konfiguracji widoków danych na podstawie którego ma zostać utworzony raport. | |
Kolumna do sortowania* | Tekst | Identyfikator kolumny, po której mają być posortowane wyniki ( Pole "id" wybranego obiektu zdefiniowanego w sekcji "outputs" widoku danych ). | |
Kierunek sortowania* | Tekst | Określa czy sortowanie widoków ma odbywać się rosnąco czy malejąco. | Dostępne wartości to:
|
Nazwa załącznika* | Tekst | Nazwa wygenerowanego pliku z rozszerzeniem xlsx, który przesłany zostanie jako załącznik do wiadomości email. | |
Typ załącznika* | Tekst | Rozszerzenie pliku z raportem wysyłanego jako załącznika. | Dostępne rozszerzenia: xlsx |
Parametr*- pole wymagane
0 Comments