Po przejściu etapu logowania (lub jego pominięciu) prezentowany jest następujący ekran:
Profil dokumentu jest konfiguracją związaną z zachowaniem się aplikacji przy wysyłce dokumentu.
Dodawanie profilu
Kliknięcie ikony plusa tworzy nowy profil. Pojawia się wtedy następujący ekran:
Na konfigurację profilu składa się:
- nazwa profilu
- docelowy adresu email i tytuł wiadomości
- wykorzystywane w przypadku wysłania dokumentu przez domyślnego klienta poczty
- wybór klasy dokumentów oraz indeksów do uzupełnienia przy wysyłce dokumentu
- wykorzystywane w przypadku dodawania dokumentu bezpośrednio do archiwum systemu PlusWorkflow
Nazwa profilu musi być unikalna w obrębie aplikacji.
Nie ma ona również związku z klasami dokumentów w systemie PlusWorkflow
Wybór klasy dokumentów jest dostępny tylko po zalogowaniu się.
Tylko zaznaczone indeksy do uzupełnienia będą się pokazywać na etapie wysyłki dokumentu.
Edycja profilu
Po wejściu w dany profil i wybranie z menu kontekstowego edycji profilu ukazywany jest następujący ekran:
Elementy składowe konfiguracji profilu są analogiczne to tych, co przy dodawaniu nowego profilu.
Dokumenty bez profilu
W aplikacji istnieje profil o nazwie Bez profilu. Ma on następujące cechy:
- nie zawiera on żadnej konfiguracji
- nie można zmienić jego nazwy
- nie można go usunąć
Gdy wysyłany jest dokument dodany do tego profilu, to:
- przy wysyłce wiadomości email nie jest uzupełniany adres docelowy email ani tytuł
- przy wysyłce do archiwum systemu należy wybrać klasę dokumentów oraz (opcjonalnie) wypełnić indeksy
Profil domyślny
Każdy z profili można wybrać jako domyślny. Dokonywane jest to w menu kontekstowym przy edycji profilu:
Jeżeli dany profil zostanie wybrany jako domyślny, po wejściu w aplikację, przekieruje ona automatycznie do widoku dokumentów tego profilu.
0 Comments