Wstęp
Funkcje zakładki Odzież:
- składanie zamówień na odzież
- edycja odzieży
- wycofanie odzieży
- historia odzieży
Opis
Zamówienia
Klikając przycisk Złóż zamówienie otworzymy następujące okno:
Zamówienie może składać się z jednego bądź więcej formularzy. Poruszanie się między pozycjami zamówienia jest możliwe poprzez przyciski Poprzednie i Następne. Przycisk Następne automatycznie tworzy nową pozycję jeżeli aktualnie znajdujemy się w ostatniej pozycji. Do nowej pozycji przepisywane są dane z poprzedniej. Aby anulować pozycję z zamówienia klikamy Anuluj zamówienie. Przycisk Generuj zamówienie generuje plik Excel z tabelą zawierającą wszystkie pozycje zamówienia.
Klikając Zapisz spowodujemy utworzenie procesu Ewidencji odzieży. Jeżeli zamówienie złożył Administrator majątku to utworzony proces przechodzi do zadania Oczekiwanie na realizację zamówienia i oczekuje w buforze 10 dni. Po tym czasie odzież jest automatycznie aktywowana i trafia na wyposażenie wskazanych pracowników. W przeciwnym wypadku zadanie najpierw trafia do Administratora majątku, który może zaakceptować zadanie lub je odrzucić. Akceptacja powoduje przejście procesu do zadania Oczekiwanie na realizację zamówienia i dalsza ścieżka pozostaje bez zmian.
Edycja
Aby edytować element należy go zaznaczyć i kliknąć Edycja. Wyświetlony zostanie taki sam formularz jak w przypadku dodawania.
Wycofanie
W celu wycofania odzieży zaznaczamy odpowiednią pozycję i klikamy Wycofaj. Wyświetli się następujące okno:
Wycofanie odbywa się na takiej samej zasadzie jak wycofanie telefonu. Opis znajduje się tutaj: Telefony
Historia
Historia odzieży działa na takiej samej zasadzie jak historia telefonu/karty. Opis znajduje się tutaj: Telefony
0 Comments