1. Scheduled tasks definitionScheduled tasks are applications that execute at a user-specified time. In a planned task you specify the frequency of its execution (eg. every day, every month). You can also make them immediately, once. Scheduled tasks are not directly related to any process - you configure them from the PlusWorkflow system level. 2. Scheduled taks addingScheduled tasks are added from the PlusWorkflow system level. To do this, you have to go through the Administration tabs-> System configuration-> Scheduled tasks
You click in Add new scheduled task buton.
Then in the creator you use with search engine.
And you choose interesting scheduled task.
After selecting the task you have to configure it
3. Scheduled task runningIn order to run a scheduled task you have two options:
To check the configuration of a scheduled task, click the arrow: 4. Scheduled task editingTo edit an automatic task you select the appropriate field on the form map and right-click on the properties (or double-click them)
Then you go to the Applications tab and select the interesting element from the list, then press the pencil icon
|
1. Definicja zadania zaplanowanegoZadania zaplanowane to aplikacje wykonywujące się w określonym przez użytkownika czasie. W zadaniu zaplanowanym określamy częstotliwość jego wykonywania (np. codziennie, co miesiąc). Możemy także wykonać je natychmiast, jednorazowo. Zadania zaplanowane nie są bezpośrednio związane z żadnym procesem - konfigurujemy je z poziomu systemu PlusWorkflow. 2. Dodawanie zadania zaplanowanegoZadania zaplanowane dodajemy z poziomu systemu PlusWorkflow. W tym celu musimy przejść przez zakładki Administracja->Konfiguracja systemu-> Zadania zaplanowane
Klikamy w przycisk Dodaj nowe zadanie zaplanowane
Następnie w kreatorze korzystamy z wyszukiwarki
I wybieramy interesujące nas zadanie zaplanowane
Po wyborze zadania musimy je skonfigurować
3. Uruchamianie zadania zaplanowanegoW celu uruchomienia zadania zaplanowanego mamy do wyboru dwie możliwości:
Aby sprawdzić konfigurację zadania zaplanowanego należy kliknąć strzałkę: 4. Edycja zadania zaplanowanegoAby edytować zadanie automatyczne wybieramy odpowiednie pole na mapie formularza i klikamy prawym przyciskiem wybierając właściwości (lub klikamy na nie dwukrotnie)
Następnie przechodzimy w zakładkę Aplikacje i wybieramy interesujący nas element z listy, po czym naciskamy ikonkę ołówka |
Zadania zaplanowane to aplikacje wykonywujące się w określonym przez użytkownika czasie. W zadaniu zaplanowanym określamy częstotliwość jego wykonywania (np. codziennie, co miesiąc). Możemy także wykonać je natychmiast, jednorazowo. Zadania zaplanowane nie są bezpośrednio związane z żadnym procesem - konfigurujemy je z poziomu systemu PlusWorkflow.
Zadania zaplanowane dodajemy z poziomu systemu PlusWorkflow. W tym celu musimy przejść przez zakładki Administracja->Konfiguracja systemu-> Zadania zaplanowane
Klikamy w przycisk Dodaj nowe zadanie zaplanowane
Następnie w kreatorze korzystamy z wyszukiwarki
I wybieramy interesujące nas zadanie zaplanowane
Po wyborze zadania musimy je skonfigurować
W celu uruchomienia zadania zaplanowanego mamy do wyboru dwie możliwości:
Aby sprawdzić konfigurację zadania zaplanowanego należy kliknąć strzałkę:
Aby edytować zadanie automatyczne wybieramy odpowiednie pole na mapie formularza i klikamy prawym przyciskiem wybierając właściwości (lub klikamy na nie dwukrotnie)
Następnie przechodzimy w zakładkę Aplikacje i wybieramy interesujący nas element z listy, po czym naciskamy ikonkę ołówka