Wymagana wersja systemu PWFL: 3.2.151

Plugin version required PWE: 2.3.50

Wymagana wersja wtyczki Plugin Configuration Manager: 1.0.0

Wyrównanie określa względem którego z czterech rogów strony dokumentu będzie obliczana pozycja znaku wodnego na podstawie wartości pozycji X i Y.

PozycjaOpis
Górny lewy róg strony (TOP_LEFT)

Pozycja znaku wodnego względem górnego lewego rogu.

 

Górny prawy róg strony (TOP_RIGHT)

Pozycja znaku wodnego względem górnego prawego rogu.


Dolny lewy róg strony (BOTTOM_LEFT)

Pozycja znaku wodnego względem dolnego lewego rogu.


Dolny prawy róg strony (BOTTOM_RIGHT)

Pozycja znaku wodnego względem dolnego prawego rogu.


Kotwica określa punkt na obrazie znaku wodnego względem którego definiowane jest położenie znaku wodnego na podstawie parametrów X i Y.

PozycjaOpis
Górny lewy róg znaku wodnego (TOP_LEFT)

Górny środek znaku wodnego (TOP_MIDDLE)

Górny prawy róg znaku wodnego (TOP_RIGHT)
Lewy środek znaku wodnego (CENTER_LEFT)

Środek znaku wodnego (CENTER_MIDDLE)

Prawy środek znaku wodnego (CENTER_RIGHT)
Dolny lewy róg znaku wodnego (BOTTOM_LEFT)
Dolny środek znaku wodnego (BOTTOM_MIDDLE)
Dolny prawy róg znaku wodnego (BOTTOM_RIGHT)
FormatOpis
AZTEC

Alfanumeryczny dwuwymiarowy matrycowy kod kreskowy o dużej gęstości, pozwalający zapisać 2832 znaków numerycznych lub 3067 alfanumerycznych. Zbudowany jest na kwadratowej siatce z tarczą na środku.

CODABAR

Jednowymiarowy kod kreskowy, w którym występują paski o dwóch różnych szerokościach. Pozwala kodować następujące znaki: cyfry 0-9, '-', ':', '.', '$', '/', '+'. Długość kodu: zmienna. Oprócz tego obejmuje cztery dodatkowe symbole reprezentujące znaki startu i stopu.

CODE_39

Jednowymiarowy kod kreskowy zawierający znaki alfanumeryczne o zmiennej długości, w którym występują paski o dwóch różnych szerokościach. Do kodowania CODE_39 używane są 43 znaki plus dodatkowe znaki, które są ogranicznikami i znakami start/stop. Znak start/stop zawsze występuje jako pierwszy i ostatni znak kodu i jest nim znak '*'.

 

CODE_93

Jednowymiarowy kod kreskowy będący udoskonaleniem formatu CODE_39. Występują w nim paski o czterech różnych szerokościach. Podobnie jak swój pierwowzór przechowuje 43 znaki alfanumeryczne, ale dodatkowo posiada 4 znaki sterujące (($), (%), (/), (+)), które są używane do kodowania wszystkich 128 znaków ASCII (CODE_93 Extended). Kod przyjmuje wyłącznie wielkie litery, chyba że zostaną użyte znaki sterujące.

CODE_128

Kod alfanumeryczny o zmiennej długości i wysokiej gęstości. Potrafi kodować znaki z całego zakresu ASCII. Do kodowania używa się kreski i przerwy o czterech możliwych szerokościach, co czyni go zwartym kodem. Kod 128 może być skanowany w każdym kierunku i nie ma ograniczeń co do długości samego kodu.

DATA_MATRIX

Kod alfanumeryczny o zmiennej długości i dużej gęstości. Składa się z kwadratowych modułów ułożonych wewnątrz wzorca wyszukiwania stanowiącego obwód symbolu. Charakteryzuje się możliwością zapisu 3116 numerycznych lub 2335 alfanumerycznych znaków.

EAN_8

Jednowymiarowy kod kreskowy typu 4W, w którym występują paski o czterech różnych szerokościach. Składa się z 7 cyfr danych i jednej cyfry kontrolnej

EAN_13

Jednowymiarowy kod kreskowy typu 4W, w którym występują paski o czterech różnych szerokościach. Składa się z 12 cyfr danych i jednej cyfry kontrolnej

ITF

Samo sprawdzalny, liniowy, numeryczny kod kreskowy opracowany w 1972 roku przez firmę Intermec. Jest to kod ciągły o zmiennej długości (maks 16 cyfr) będący rozwinięciem kodów 2 z 5, w porównaniu z którymi osiągnięto zagęszczenie danych poprzez kodowanie cyfr na przemian zarówno w białych, jak i czarnych paskach.

PDF_417

Dwuwymiarowy piętrowy alfanumeryczny ciągły modularny samosprawdzalny kod kreskowy.

QR_CODE

Kod alfanumeryczny, dwuwymiarowy, o bardzo dużej pojemności i gęstości, pozwalający zakodować 7089 znaków numerycznych lub 4296 alfanumerycznych.

UPC_A

Jednowymiarowy kod kreskowy typu 4W, w którym występują paski o czterech różnych szerokościach. Kodowane jest 12 cyfr. Dopuszczalne cyfry 0-9. Długość kodu: 11 cyfr

UPC_E

Jednowymiarowy kod kreskowy typu 4W, w którym występują paski o czterech różnych szerokościach. Kodowane znaki: cyfry 0-9. Długość kodu: 6, 10, 11 cyfr (jeżeli 11 znaków wówczas na początku musi być '0').

Dla znaku wodnego skonfigurowanego jako tekst dostępne są do wyboru standardy kodowania znaków.

TypOpis
CP1250

Strona kodowa służąca do reprezentacji tekstów w językach środkowoeuropejskich używających alfabetu łacińskiego, na przykład albańskim, chorwackim, czeskim, polskim, rumuńskim, słowackim, słoweńskim, węgierskim.

CP1252

Strona kodowa służąca do reprezentacji tekstów w językach zachodnioeuropejskich.

CP1257

Strona kodowa służąca do reprezentacji tekstów w językach estońskim, litewskim, czy łotewskim. Zestaw ten jest w znacznej części kompatybilny z ISO 8859-13, oraz nadaje się do kodowania języka polskiego.

MACROMAN

Kodowanie znaków używane głównie w klasycznym systemie Mac OS do reprezentowania tekstu. Koduje 256 znaków, z których pierwsze 128 jest identyczne z ASCII, a pozostałe znaki obejmują symbole matematyczne, znaki diakrytyczne i dodatkowe znaki interpunkcyjne. Jest odpowiedni dla języka angielskiego i kilku innych języków zachodnich..

The plugin has an implemented system mechanism (hook) that allows you to insert a watermark into a document while it is displayed.

System version required PWFL: 3.2.149

Plugin version required PWE: 2.3.50

Plugin version required PCM (Plugin Configuration Manager): 1.0.0

An alignment determines which of the four corners of the document page the position of the watermark will be calculated from, based on the X and Y position values.

PositionDescription

Top left corner of the page (TOP_LEFT)

 

The watermark position in relation to the top left corner.

 

Top right corner of the page (TOP_RIGHT)

The watermark position in relation to the top right corner.

 

Bottom left corner of the page (BOTTOM_LEFT)

The watermark position in relation to the bottom left corner.

 

Bottom right corner of the page (BOTTOM_RIGHT)

The watermark position in relation to the bottom right corner.

 

An anchor specifies a point in the watermark image relative to which the watermark position is defined based on the X and Y parameters.

PositionDescription
Top left corner of the watermark (TOP_LEFT)

Top middle corner of the watermark (TOP_MIDDLE)

Top right corner of the watermark (TOP_RIGHT)
Left center of the watermark (CENTER_LEFT)

Center of the watermark (CENTER_MIDDLE)

Right center of the watermark (CENTER_RIGHT)
Bottom left of the watermark (BOTTOM_LEFT)
Bottom middle of the watermark (BOTTOM_MIDDLE)
Bottom right of the watermark (BOTTOM_RIGHT)
FormatDescription
AZTEC

High-density, alphanumeric two-dimensional matrix barcode that stores 2,832 numeric or 3,067 alphanumeric characters. It is built on a square grid with a shield in the center

CODABAR

A one-dimensional barcode with stripes of two different widths. It allows to encode the following characters: digits 0-9, '-', ':', '.', '$', '/', '+'. Code length: variable. In addition, it includes four additional symbols that represent start and stop signs.

CODE_39

A one-dimensional bar code containing variable length alphanumeric characters with stripes of two different widths. The CODE_39 encoding uses 43 characters plus additional characters which are delimiters and start / stop characters. The start / stop character always appears as the first and last character of the code and is the '*' character.

 

CODE_93

One-dimensional barcode being an improvement of the CODE_39 format. There are stripes of four different widths. Like its prototype, it stores 43 alphanumeric characters, but additionally has 4 control characters (($), (%), (/), (+)), which are used to encode all 128 ASCII characters (CODE_93 Extended). The code accepts only uppercase letters unless control characters are used.

CODE_128

Variable length, high density alphanumeric code. Can encode characters from the entire ASCII range. The coding uses a dash and a gap of four possible widths, which makes it a compact code. Code 128 can be scanned in either direction and there is no limit to the length of the code itself.

DATA_MATRIX

Variable length, high density alphanumeric code. It consists of square cubes arranged inside a search pattern that forms the perimeter of the symbol. It is characterized by the ability to save 3,116 numeric or 2,335 alphanumeric characters.

EAN_8

A one-dimensional 4W barcode that has strips of four different widths. It consists of 7 digits of data and one check digit

EAN_13

A one-dimensional 4W barcode that has strips of four different widths. It consists of 12 digits of data and one check digit

ITF

Self-checkable, linear, numeric barcode developed in 1972 by Intermec. It is a continuous code of variable length (max 16 digits), which is an extension of the 2 out of 5 codes, in comparison with which data compaction was achieved by coding the digits alternately in both white and black bars.

PDF_417

Two-dimensional multi-storey alphanumeric continuous modular self-checkable bar code.

QR_CODE

Alphanumeric code, two-dimensional, with a very high capacity and density, which allows the encoding of 7089 numerical or 4296 alphanumeric characters.

UPC_A

A one-dimensional 4W barcode that has strips of four different widths. 12 digits are coded. Valid digits 0-9. Code length: 11 digits

UPC_E

A one-dimensional 4W barcode that has strips of four different widths. Coded characters: numbers 0-9. Code length: 6, 10, 11 digits (if 11 characters then it must be '0' at the beginning).

Character encoding standards are available for selection for a watermark configured as text.

StandardDescription
CP1250

A code page for the representation of texts in Central European languages using the Latin alphabet, for example Albanian, Croatian, Czech, Polish, Romanian, Slovak, Slovenian, Hungarian.

CP1252

A code page to represent texts in Western European languages.

CP1257

A code page used to represent texts in Estonian, Lithuanian or Latvian. This set is largely compatible with ISO 8859-13, and is suitable for coding the Polish language.

MACROMAN

Character encoding mainly used in classic Mac OS to represent text. It encodes 256 characters, the first 128 of which are identical to ASCII and the remaining characters include math symbols, diacritics, and additional punctuation marks. It is suitable for English and several other Western languages.