Wybór sposobu wysłania dokumentu znajduje się na ekranie edycji dokumentu przy kliknięciu ikony strzałki rozwijającej menu kontekstowe.
Ukazany zostaje wtedy następujący ekran:
Do wyboru są 3 sposoby wysłania dokumentu:
Wysyłanie do systemu PlusWorkflow jest dostępne tylko dla użytkownika zalogowanego do aplikacji. |
Po wybraniu żądania wysłania dokumentu do systemu PlusWorkflow ukazany zostaje następujący ekran:
Przy jego uruchomieniu następuje generowanie dokumentu PDF w czasie którego można wypełnić pozostałe parametry.
Jeżeli dokument jest wysyłany ze zdefiniowanego profilu, to będzie on posiadał już wybraną docelową klasę dokumentów. W przeciwnym wypadku należy ją wybrać ręcznie.
Po uzupełnieniu wybranych elementów dokonanie wysyłki dokumentu do systemu PlusWorkflow odbywa się poprzez klikniecie w ikonę strzałki.
Po wybraniu żądania wysłania dokumentu pocztą następuje otwarcie wybranej aplikacji poczty.
Ukazany zostaje następujący ekran:
Adres docelowy oraz tytuł wiadomości domyślnie uzupełnianie są danymi konfiguracyjnymi z profilu dokumentu.
Jeżeli dokument nie należy do żadnego profilu, to należy je określić ręcznie.
Aplikacja daje możliwość podpinania dokumentów do aktualnie otwartych formularzy zadań w przeglądarce (na innym urządzeniu) przez zeskanowanie kodu QR.
Wpierw, by odblokować tą funkcjonalność, należy w systemie PlusWorkflow spełnić następujące warunki:
Wtyczka w wersji 1.0.1 dostępna jest w systemie Nexus pod tym linkiem.
Warte uwagi:
|
Wymagania techniczne komórki oraz przeglądarki:
Warte uwagi:
|
Przebieg transmisji jest następujący:
Na formularzu w zakładce Dodaj z pliku wyświetlany jest kod QR.
Przykładowy ekran jest następujący:
Na komórce należy wybrać opcję Wyślij przez kod QR po wybraniu której otwarta zostanie aplikacja aparatu do skanowania kodu QR.
Po zeskanowaniu widocznego kodu QR dokument zostaje przesłany do przeglądarki.
Następnie należy wykonać te same kroki, co przy wybraniu dokumentu z dysku (wybór klasy dokumentów, wypełnienie indeksów itd.).
.