Wybór sposobu wysłania dokumentu znajduje się na ekranie edycji dokumentu przy kliknięciu ikony strzałki rozwijającej menu kontekstowe.

Ukazany zostaje wtedy następujący ekran:

Do wyboru są 3 sposoby wysłania dokumentu:

Wysyłanie do systemu PlusWorkflow jest dostępne tylko dla użytkownika zalogowanego do aplikacji.

Wysyłanie do systemu PlusWorkflow

Po wybraniu żądania wysłania dokumentu do systemu PlusWorkflow ukazany zostaje następujący ekran:

Przy jego uruchomieniu następuje generowanie dokumentu PDF w czasie którego można wypełnić pozostałe parametry.

Jeżeli dokument jest wysyłany ze zdefiniowanego profilu, to będzie on posiadał już wybraną docelową klasę dokumentów. W przeciwnym wypadku należy ją wybrać ręcznie.

Po uzupełnieniu wybranych elementów dokonanie wysyłki dokumentu do systemu PlusWorkflow odbywa się poprzez klikniecie w ikonę strzałki.

Wysyłanie pocztą

Po wybraniu żądania wysłania dokumentu pocztą następuje otwarcie wybranej aplikacji poczty.

Ukazany zostaje następujący ekran:

Adres docelowy oraz tytuł wiadomości domyślnie uzupełnianie są danymi konfiguracyjnymi z profilu dokumentu.

Jeżeli dokument nie należy do żadnego profilu, to należy je określić samodzielnie.

Wysyłanie z użyciem kodu QR

Po wybraniu żądania wysłania dokumentu z użyciem kodu QR następuje otwarcie aplikacji aparatu do skanowania kodu QR.

.