Wybór sposobu wysłania dokumentu znajduje się na ekranie edycji dokumentu przy kliknięciu ikony strzałki rozwijającej menu kontekstowe.
Ukazany zostaje wtedy następujący ekran:
Do wyboru są 3 sposoby wysłania dokumentu:
Wysyłanie do systemu PlusWorkflow jest dostępne tylko dla użytkownika zalogowanego do aplikacji. |
Po wybraniu żądania wysłania dokumentu do systemu PlusWorkflow ukazany zostaje następujący ekran:
Przy jego uruchomieniu następuje generowanie dokumentu PDF w czasie którego można wypełnić pozostałe parametry.
Jeżeli dokument jest wysyłany ze zdefiniowanego profilu, to będzie on posiadał już wybraną docelową klasę dokumentów. W przeciwnym wypadku należy ją wybrać ręcznie.
Po uzupełnieniu wybranych elementów dokonanie wysyłki dokumentu do systemu PlusWorkflow odbywa się poprzez klikniecie w ikonę strzałki.
Po wybraniu żądania wysłania dokumentu pocztą następuje otwarcie wybranej aplikacji poczty.
Ukazany zostaje następujący ekran:
Adres docelowy oraz tytuł wiadomości domyślnie uzupełnianie są danymi konfiguracyjnymi z profilu dokumentu.
Jeżeli dokument nie należy do żadnego profilu, to należy je określić samodzielnie.
Po wybraniu żądania wysłania dokumentu z użyciem kodu QR następuje otwarcie aplikacji aparatu do skanowania kodu QR.
Aplikacja daje możliwość podpinania dokumentów do aktualnie otwartych formularzy zadań w przeglądarce (na innym urządzeniu) przez zeskanowanie kodu QR. Aby odblokować taką funkcjonalność, system musi być minimalnie w wersji 3.2.125 oraz należy zainstalować licencjonowaną wtyczkę.
GIT: http://10.8.2.78/developers/qr-document-upload
Wymagania techniczne:
|
Na formularzu w zakładce Dodaj z pliku wyświetlany jest kod QR. Po zeskanowaniu kodu dokument zostaje przesłany do przeglądarki. Następnie należy wykonać te same kroki, co przy wybraniu dokumentu z dysku (wybór klasy dokumentów, wypełnienie indeksów itd.).
.