WstępFunkcjonalność znajduje się w zakładce Administracja -> Konfiguracja systemu -> Tłumaczenia i umożliwia zarządzanie tłumaczeniami trzech typów: - Tłumaczenia systemowe - tłumaczenia elementów interfejsu użytkownika, np. nazw przycisków, zakładek, komunikatów, itp.
- Elementy konfiguracyjne systemu - tłumaczenia elementów definiowanych w systemie, np. nazw i opisów klas dokumentów, indeksów, jednostek organizacyjnych, widoków, itp.
- Tłumaczenia niestandardowe - tłumaczenia elementów definiowanych w komponentach wdrożeniowych. Są to tłumaczenia nie wchodzące w zakres tłumaczeń systemowych, elementów konfiguracyjnych systemu i tłumaczeń map procesów.
Po wybraniu typu tłumaczenia możliwe jest wybranie języka, dla którego wyświetlone zostaną tłumaczenia domyślne oraz nadpisane. Wyświetlane są języki zdefiniowane w parametrze systemowym SupportedLanguages. 
Wyszukiwanie tłumaczeńTłumaczenia systemoweWidok tłumaczeń podzielony jest na dwie sekcje: Domyślne tłumaczenia oraz Nadpisane tłumaczenia. W celu znalezienia szukanego tłumaczenia do nadpisania, można skorzystać z pomocniczych filtrów, zawężających listę tłumaczeń: - Wybierz źródła - lista wielokrotnego wyboru zawierająca źródła tłumaczeń, tzn. nazwę wtyczki lub systemu (plusworkflow).
- Filtruj klucze - dynamiczna wyszukiwarka umożliwiająca szukanie po kluczach tłumaczeń domyślnych i nadpisanych.
- Filtruj domyślne/nadpisane tłumaczenia - dynamiczna wyszukiwarka umożliwiająca szukanie po wartościach tłumaczeń domyślnych i nadpisanych.

Elementy konfiguracyjne systemuTODO Tłumaczenia niestandardoweTODO Nadpisywanie tłumaczeńTłumaczenia systemoweTODO Elementy konfiguracyjne systemuTODO Tłumaczenia niestandardoweTODO |