← Powrót do listy dostępnych zadań automatycznych

Jeśli masz problem ze zrozumieniem jak działa zadanie automatyczne, sprawdź opisy: Zadanie automatyczne, Wykonanie warunkowe, Parametry komponentów

Kategoria: Dokumenty

Wymagania: Libre Office Integrator, Libre Office wersja >= 7.4.1

Aplikacja służy do konwersji dokumentów do formatu PDF - pobiera wszystkie dokumenty podpięte do procesu z wybranej klasy, następnie tworzy dokument PDF i zapisuje do drugiej klasy. Nazwa utworzonego dokumenty jest taka sama jak odczytanego (inne jest tylko rozszerzenie pliku). Aplikacja nie przepisuje indeksów, ani nie usuwa pliku pierwotnego.

Istnieje możliwość zapisania wygenerowanego dokumentu jako nowa wersje (zapisuje nową wersję dla dokumentu z którego została wygenerowana).

 

W przypadku niepowodzenia konwersji wszystkie zmiany są wycofywane.

 Po dodaniu przekonwertowanego dokumentu do archiwum NIE SĄ wykonywane żadne dodatkowe akcje na dokumencie.

Funkcjonalność wymaga posiadania wtyczki "LibreOffice Integrator" oraz wymagane jest również zainstalowanie pakietu Libre Office w systemie operacyjnym.

Nazwa parametruOpisTyp parametruUwagi i ograniczenia
Installation.Path* Ścieżka bezwzględna do programu Libre Office.Tekst

Pakiet Libre Office minimum w wersji 7.4.1

Nazwa parametruOd wersjiOpisTyp parametruWartość domyślnaRodzaj polaUwagi i ograniczenia
Klasa źródłowa*1.0.133Klasa dokumentu, z której ma być wykonana konwersja.Tekst Lista rozwijalnaLista dostępnych klas dokumentów z systemu.
Klasa docelowa*1.0.133Klasa dokumentu, do której ma być zapisany dokument.Tekst Lista rozwijalnaLista dostępnych klas dokumentów z systemu.
Nowa wersja*1.0.133Wartości, które zapiszemy, bądź którymi nadpiszemy zmienne zadeklarowane w szablonie Logiczny Lista rozwijanaJeśli 'TAK', to nowy dokument jest zapisywany do klasy źródłowej, podmieniany plik źródłowy nową wersją wygenerowanego pliku PDF. Dokument nie musi posiadać indeksów.

Parametr*- pole wymagane