Kreator Podłączenie dokumentów służy do podłączania dokumentów do wielu zadań lub procesów.
Dla poprawnego działania kreatora Zmiana użytkownika należy wcześniej zainstalować podstawową wtyczkę Kreatorów |
Nadanie uprawnień odbywa się na widoku Administracja->Konfiguracja systemu->Dołącz dokument - ustawienia
Wybór zadań do których mają zostać podłączone dokumenty odbywa się poprzez stronę Wyszukiwanie.
Akcja Dołącz dokumenty pojawi się tylko wtedy gdy użytkownik ma nadane odpowiednie uprawnienia do wszystkich wyszukanych typów procesów i zadań |
Po wyszukaniu zadań należy wybrać akcję: Dołącz dokumenty. W tym momencie zostanie uruchomiony Kreator Podłączania dokumentów
Pierwszy krok Kreatora pozwala na doprecyzowanie wyników wyszukiwania. Z wyświetlonej listy zadań/procesów należy wybrać tylko te do których chcemy podłączyć dokumenty
W następnym kroku możemy wybrać pliki które chcemy podłączyć oraz uzupełnić ich opis i indeksy
Pola:
Ostatni krok pozwala na wyświetlenie podsumowania co ma zostać zrobione oraz na wykonanie akcji podłączania dokumentów. Po kliknięciu przycisku Wykonaj wyświetlone zostaną statusy wykonywania poszczególnych zadań.