Kreator Plus DocAttach służy do podłączania dokumentów do wielu zadań lub procesów.
| Dla poprawnego działania kreatora Plus DocAttach należy wcześniej zainstalować podstawową wtyczkę Kreatorów |
Nadanie uprawnień odbywa się na widoku Administracja->Konfiguracja systemu->Dołącz dokument - ustawienia

Wybór zadań do których mają zostać podłączone dokumenty odbywa się poprzez stronę Wyszukiwanie.
| Akcja Dołącz dokumenty pojawi się tylko wtedy gdy użytkownik ma nadane odpowiednie uprawnienia do wszystkich wyszukanych typów procesów i zadań |
Po wyszukaniu zadań należy wybrać akcję: Dołącz dokumenty. W tym momencie zostanie uruchomiony Kreator Podłączania dokumentów

Pierwszy krok Kreatora pozwala na doprecyzowanie wyników wyszukiwania. Z wyświetlonej listy zadań/procesów należy wybrać tylko te do których chcemy podłączyć dokumenty

W następnym kroku możemy wybrać pliki które chcemy podłączyć oraz uzupełnić ich opis i indeksy

Pola:

Ostatni krok pozwala na wyświetlenie podsumowania co ma zostać zrobione oraz na wykonanie akcji podłączania dokumentów. Po kliknięciu przycisku Wykonaj wyświetlone zostaną statusy wykonywania poszczególnych zadań.
