Przeniesienie danych z systemu produkcyjnego na test

 

- Wykonanie kopii bazy danych systemu produkcyjnego
- Skopiowanie plików aplikacji PlusWorkflow tutaj należy pamiętać, aby
* nie przenosić ustawień efaktury
* nie przenosić ustawieć directory monitora
* nie przenosić ustawień OCR'a
* nie przenosić ustawień server.xml
Opcjonalnie kopia archiwum

 

Po przeniesieniu plików na system testowy


- Wyeksportować albo zapisać gdzieś paremetry z Edytora danych -> Administracja -> Konfiguracja systemu -> Edytor danych
- Wgrać bazę danych - utworzyć nową bazę, a starę pozostawić na wypadek problemów oraz zmian w ścieżkach na bazie
- Dodać uprawnienia dla nowej bazy - GRANT ALL PRIVILEGES ON DATABASE nazwa_bazy_danych TO postgres;
- Zmienić ścieżki na bazię danych
https://docs.plusworkflow.pl/confluence/pages/viewpage.action?pageId=7209722
- Wykonać kopię zapasową plików dla aplikacji PlusWorkflow
- Podmienić pliki dla aplikacji PlusWorkflow - należy pamiętać o nie przenoszeniu ustawień server.xml oraz konfiguracji efaktury, directory monitora, ocr'a
- Ustawić takie same uprawnienia do plików jakie były wcześniej przed przeniesieniem plików produkcyjnych
* W przypadku jeżeli klient nie posiada jeszcze katalogu domowego przejść na katalog domowy - kwestia do wyjaśnienia czy jest to rozliczane czy nie
- Sprawdzić ustawienia db.properties - jeżeli utworzyliśmy nową bazę należ zmienić nazwę bazy

 

Po uruchomieniu systemu


- Wgrać licencję systemową
- Wgrać licencję dla wtyczek
- Zmienić typ systemu -> Administracja -> Konfiguracja systemu -> Parametry systemu -> General(Ogólne) -> SystemType
- Zmienić parametry w Edytorze danych
- Sprawdzić działanie wtyczek