Przeniesienie danych z systemu produkcyjnego na test

1. Wykonanie kopii bazy danych systemu produkcyjnego
2. Skopiowanie plików aplikacji PlusWorkflow tutaj należy pamiętać, aby

Opcjonalnie kopia archiwum

 

Po przeniesieniu plików na system testowy

1. Wyeksportować albo zapisać gdzieś parametry z Edytora danych -> Administracja -> Konfiguracja systemu -> Edytor danych
2. Wgrać bazę danych - utworzyć nową bazę, a starą pozostawić na wypadek problemów oraz zmian w ścieżkach na bazie
3. Zmienić nazwę bazy danych dla aplikacji testowej np. plusworkflow_test
4. Dodać uprawnienia dla nowej bazy

 GRANT ALL PRIVILEGES ON DATABASE nazwa_bazy_danych TO postgres;


5. Zmienić ścieżki na bazię danych - Tabele, w których należy zmienić scieżkę po kopii bazy danych
6. Wykonać kopię zapasową plików dla aplikacji PlusWorkflow
7. Podmienić pliki dla aplikacji PlusWorkflow - należy pamiętać o nie przenoszeniu ustawień server.xml oraz konfiguracji efaktury, directory monitora, ocr'a!!!

* W przypadku jeżeli klient nie posiada jeszcze katalogu domowego przejść na katalog domowy - kwestia do wyjaśnienia czy jest to rozliczane czy nie

8. Ustawić takie same uprawnienia do plików jakie były wcześniej przed przeniesieniem plików produkcyjnych
9. Sprawdzić ustawienia db.properties - jeżeli utworzyliśmy nową bazę należ zmienić nazwę bazy

 

Po uruchomieniu systemu

1. Wgrać licencję systemową
2. Wgrać licencję dla wtyczek
3. Zmienić typ systemu -> Administracja -> Konfiguracja systemu -> Parametry systemu -> General(Ogólne) -> SystemType
4. Zmienić parametry w Edytorze danych
5. Sprawdzić działanie wtyczek