1. Wykonanie kopii bazy danych systemu produkcyjnego
2. Skopiowanie plików aplikacji PlusWorkflow tutaj należy pamiętać, aby
Opcjonalnie kopia archiwum
1. Wyeksportować albo zapisać gdzieś parametry z Edytora danych -> Administracja -> Konfiguracja systemu -> Edytor danych
2. Wgrać bazę danych - utworzyć nową bazę, a starą pozostawić na wypadek problemów oraz zmian w ścieżkach na bazie
3. Zmienić nazwę bazy danych dla aplikacji testowej np. plusworkflow_test
4. Dodać uprawnienia dla nowej bazy
GRANT ALL PRIVILEGES ON DATABASE nazwa_bazy_danych TO postgres; |
5. Zmienić ścieżki na bazię danych - Tabele, w których należy zmienić scieżkę po kopii bazy danych
6. Wykonać kopię zapasową plików dla aplikacji PlusWorkflow
7. Podmienić pliki dla aplikacji PlusWorkflow - należy pamiętać o nie przenoszeniu ustawień server.xml oraz konfiguracji efaktury, directory monitora, ocr'a!!!
* W przypadku jeżeli klient nie posiada jeszcze katalogu domowego przejść na katalog domowy - kwestia do wyjaśnienia czy jest to rozliczane czy nie
8. Ustawić takie same uprawnienia do plików jakie były wcześniej przed przeniesieniem plików produkcyjnych
9. Sprawdzić ustawienia db.properties - jeżeli utworzyliśmy nową bazę należ zmienić nazwę bazy
1. Wgrać licencję systemową
2. Wgrać licencję dla wtyczek
3. Zmienić typ systemu -> Administracja -> Konfiguracja systemu -> Parametry systemu -> General(Ogólne) -> SystemType
4. Zmienić parametry w Edytorze danych
5. Sprawdzić działanie wtyczek