Wtyczka umożliwia zapis do bazy oraz odczyt danych uzyskanych z serwisów OCR — skanuj.to oraz alphamoon.ai.


Przykładowa mapa procesu do testów: PlusOCR 2019-03-25 12_29_09.zip (proces powinien być uruchamiany poprzez akcję działającą po dodaniu dokumentu do archiwum)

Po instalacji wtyczki dodanych zostanie pięć parametrów systemowych, które należy odpowiednio uzupełnić, aby wtyczka funkcjonowała poprawnie. W przypadku chęci skorzystania z dostawcy skanuj.to, wymagane jest uzupełnienie parametrów w grupie "PlusOCR". Do skorzystania z dostawcy alphamoon.ai, wymagane jest uzupełnienie parametrów z grupy "PlusOCR.Alphamoon"

 

ParametrOpis
ApiUrl link do API w serwisie skanuj.to (np. https://app.skanuj.to/api/)
CompanyId ID firmy w serwisie skanuj.to, do której wgrywane będą dokumenty
Login nazwa użytkownika w serwisie skanuj.to
Passwordhasło użytkownika w serwisie skanuj.to


ParametrOpis
PlusOCR.Alphamoon.ApiKeyKlucz API wygenerowany w systemie alphamoon.ai

W celu skorzystania z dostawcy alphamoon wymagane jest podanie klucza API, dostępnego do wygenerowania po zalogowaniu do systemu.

W tym celu logujemy się na stronie https://workspace.alphamoon.ai/, a następnie przechodzimy na nasz profil:

Klikamy przycisk "Create new API key":

Ustawiamy nazwę klucza, zakres uprawnień (na razie zaznaczamy wszystkie) oraz datę ważności klucza, po czym klikamy przycisk "Confirm":

Jeżeli klucz został wygenerowany pomyślnie, to pozostaje nam skopiowanie go do schowka i umieszczenie w odpowiednim parametrze systemowym.

Dostępne komponenty:

  1. Zadania automatyczne:
    1. Mapowanie zmiennych
    2. OCR dokumentu
  2. Zadania zaplanowane:
    1. Pobierz dane z OCR
    2. Usuń przestarzałe dane OCR