Zarządzanie pakietami znajduję się w zakładce Administracja -> Obieg dokumentów -> Pakiety.
W tym miejscu możemy w prosty sposób zarządzać wszystkimi załadowanymi wersjami pakietów wraz z procesami, które zostały w nich utworzone. |
Po wejściu w zakładkę otrzymamy następujący widok:
Rysunek 5.1 Przedstawia załadowane pakiety w drzewku z lewej strony. Po stronie prawej znajduje się formularz wczytywania nowego pakietu. Po rozwinięciu listy należy wybrać odpowiedni pakiet i następnie nacisnąć na przycisk "Wczytaj pakiet". Lista zawiera wszystkie pakiety, które znajdują się w ścieżce zdefiniowanej w pliku konfiguracyjnym pod parametrem "EXTERNAL_PACKAGES_REPOSITORY".
Po wybraniu pakietu z drzewka pojawią się nowe przyciski na belce z prawej strony.
W wynikach możemy zauważyć, że w procesie "wniosek_url" zadanie o id "akceptacja_wniosku" ma różne nazwy. Taka sama sytuacja jest ze zmienną "zm1".
Kolejną rzeczą jaką możemy zrobić, jest rozwinięcie