W celu połączenia zbudowanego w QuickScan profilu skanowania i indeksowania z systemem PlusWorkflow należy w odpowiedni sposób skonfigurować tzw. Export. Exporty określają co ma się dziać z zeskanowaną paczką po zamknięciu wsadu.
Aby skonfigurować wysyłanie skanowanych dokumentów do systemu PlusWorkflow należy postępować zgodnie z poniższym opisem.
w sekcji Output format należy również zaznaczyć opcję XML
należy zaznaczyć opcję Run this application after export i podać ścieżkę do programu QuickRelease oraz ścieżkę do pliku konfiguracyjnego programu QuickRelease.
Należy pamiętać, że w przypadku gdy w ścieżce pojawi się spacja, całą ścieżke do programu i/lub pliku konfiguracyjnego należy wziąć w cudzysłów. |
Page: Page Index
Kolejność tych pól w eksporterze jest bardzo istotna i powinna zostać taka, jak przedstawiono wyżej. Aby dodać te pola do exportera, w liście rozwijanej Indexer wybrany musi być opcja <Page Values> |
Kolejne pola należy dodać w przypadku chęci eksportu pól wprowadzanych przez użytkownika/odczytywanych automatycznie z dokumentu. W tym celu należy w liście rozwijanej Indexer wybrać właściwy profil. Najczęściej będzie to ta sama nazwa, co profil Exportu. Po wyborze odpowiedniego indeksera, na liście pojawią się pola z nim powiązane. Należy wybrać te, które mają zostać wysłane do systemu PlusWorkflow.
Należy pamiętać by nazwy indeksów eksportowanych do systemu PlusWorkflow miały dokładnie takie same nazwy co indeksy w klasie dokumentów powiązanej z danym exporterem. |