Wstęp

Dodatek PlusWord umożliwia obsługę dokumentów systemu PlusWorkflow z poziomu aplikacji Microsoft Office Word.

Wspierane wersje

Aktualnie wspierane są następujące wersje Microsoft Word:

Funkcje

Instalacja

  1. Pobieramy plik instalacyjny dla odpowiedniej wersji: PlusWord dla Word 2007, PlusWord dla Word 2010
  2. Instalujemy dodatek
  3. Dodatek został dodany do programu Word

Konfiguracja

1. Uruchamiamy program Word

2. Klikamy prawym przyciskiem w obszarze dokumentu w celu otworzenia menu kontekstowego:

   

3. Wybieramy Archiwizuj -> Ustawienia

4. Wprowadzamy wymagane dane i klikamy Ustaw

 

5. Konfiguracja zakończona

Obsługa

  1. Otwieramy system PlusWorkflow i przechodzimy do archiwum dokumentów lub do listy dokumentów podłączonych do procesu w celu wyświetlania listy dokumentów.
  2. Wybieramy dokument programu Word i klikamy akcję Pokaż dokument
  3. Dokument otworzy się w programie Microsoft Word
  4. Wprowadzamy zmiany do dokumentu
  5. Otwieramy menu kontekstowe i wybieramy Pobierz do zmiany