Wyróżnia się dwa typy dokumentacji
Każda z dokumentacji może być konfigurowana w dowolny sposób, jest możliwość włączenia/wyłączenia każdego z podpunktów niezależnie od typu. Definicja aktualnie pobieranej dokumentacji pojawia się zawsze przed wygenerowaniem dokumentu. Należy wtedy wskazać jaki typ dokumentacji będzie wygenerowany oraz co będzie wchodziło w jej zawartość. Ustawienie zostanie zapisane i każde kolejne generowanie będzie wyświetlało takie same ustawienia, co oczywiście można za każdym razem zmienić.
Domyślnie w poszczególnych typach dokumentacji dostępne są następne podpunkty:
Biznesowa | Techniczna | |
---|---|---|
Link do systemu | ![]() | |
Wykaz ról procesu | ![]() | ![]() |
Pokazuj zadania manualne | ![]() | ![]() |
Pokazuj zadania systemowe | ![]() | ![]() |
Pokazuj przekierowania | ![]() | |
Zadania zaplanowane | ![]() | |
Tabele baz danych | ![]() | |
Integracje | ![]() | |
Wyłączenia z projektu | ![]() |