Wyróżnia się dwa typy dokumentacji
Każda z dokumentacji może być konfigurowana w dowolny sposób, jest możliwość włączenia/wyłączenia każdego z podpunktów niezależnie od typu. Definicja aktualnie pobieranej dokumentacji pojawia się zawsze przed wygenerowaniem dokumentu. Należy wtedy wskazać jaki typ dokumentacji będzie wygenerowany oraz co będzie wchodziło w jej zawartość. Ustawienie zostanie zapisane i każde kolejne generowanie będzie wyświetlało takie same ustawienia, co oczywiście można za każdym razem zmienić.

Domyślnie w poszczególnych typach dokumentacji dostępne są następne podpunkty:
| Biznesowa | Techniczna | |
|---|---|---|
| Link do systemu | ||
| Wykaz ról procesu | ||
| Pokazuj zadania manualne | ||
| Pokazuj zadania systemowe | ||
| Pokazuj przekierowania | ||
| Zadania zaplanowane | ||
| Tabele baz danych | ||
| Integracje | ||
| Wyłączenia z projektu |