Dodatek PlusWord umożliwia obsługę dokumentów systemu PlusWorkflow z poziomu aplikacji Microsoft Office Word.
Aktualnie wspierane są następujące wersje Microsoft Word:
1. Uruchamiamy program Word
2. Klikamy prawym przyciskiem w obszarze dokumentu w celu otworzenia menu kontekstowego
3. Wybieramy Archiwizuj -> Ustawienia

4. Wprowadzamy wymagane dane i klikamy Ustaw

5. Konfiguracja zakończona
1. Otwieramy system PlusWorkflow i przechodzimy do archiwum dokumentów lub do listy dokumentów podłączonych do procesu w celu wyświetlania listy dokumentów.
2. Wybieramy dokument programu Word i klikamy akcję Pokaż dokument
3. Dokument oworzy się w programie Microsoft Word
4. Wprowadzamy zmiany do dokumentu
5. Otwieramy menu kontekstowe i wybieramy Pobierz do zmian

6. Teraz możemy wysłać zmieniony plik poprzez wybranie z menu kontekstowego Archiwizuj -> Wyślij zmiany lub anulować poprzez Anuluj zmiany

7. Możemy również wyświetlić wersje aktualnego pliku poprzez Archiwizuj -> Wersje
8. W tabeli wersji dokumentu możliwe jest porównanie aktualnie edytowanego dokumentu z inną jego wersją lub też otwarcie innej wersji dokumentu
