Wstęp

Dodatek PlusWord umożliwia obsługę dokumentów systemu PlusWorkflow z poziomu aplikacji Microsoft Office Word.

Wspierane wersje

Aktualnie wspierane są następujące wersje Microsoft Word:

Funkcje

Instalacja

  1. Pobieramy plik instalacyjny dla odpowiedniej wersji z SVN:
    1. PlusWord dla Word 2007 - /PlusMPMApp/PlusWorkflowWordAddIn
    2. PlusWord dla Word 2010 - /PlusMPMApp/PlusWorkflowWordAddIn2010
  2. Instalujemy dodatek
  3. Dodatek został dodany do programu Word

Konfiguracja

1. Uruchamiamy program Word

2. Klikamy prawym przyciskiem w obszarze dokumentu w celu otworzenia menu kontekstowego 

3. Wybieramy Archiwizuj -> Ustawienia

 

4. Wprowadzamy wymagane dane i klikamy Ustaw

5. Konfiguracja zakończona

Obsługa

1. Otwieramy system PlusWorkflow i przechodzimy do archiwum dokumentów lub do listy dokumentów podłączonych do procesu w celu wyświetlania listy dokumentów.

2. Wybieramy dokument programu Word i klikamy akcję Pokaż dokument

3. Dokument oworzy się w programie Microsoft Word

4. Wprowadzamy zmiany do dokumentu

5. Otwieramy menu kontekstowe i wybieramy Pobierz do zmian

6. Teraz możemy wysłać zmieniony plik poprzez wybranie z menu kontekstowego Archiwizuj -> Wyślij zmiany lub anulować poprzez Anuluj zmiany

 

7. Możemy również wyświetlić wersje aktualnego pliku poprzez Archiwizuj -> Wersje

8. W tabeli wersji dokumentu możliwe jest porównanie aktualnie edytowanego dokumentu z inną jego wersją lub też otwarcie innej wersji dokumentu