Nazwa wtyczki | Data utworzenia | Data ostatniej aktualizacji | Link do instalki | Krótki opis | Dział utrzymujący | Dokumentacja dla klienta | Typ licencji | Typ wtyczki | Id wtyczki |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Plus DocAttach | 2022-08-30 | 2024-11-12 | Link | Kreator służy do podłączania dokumentów do wielu zadań lub procesów. | Dev Core | Płatna | Wtyczka | com.suncode.plugin-attachDocuments |
Wstęp
Kreator Plus DocAttach służy do podłączania dokumentów do wielu zadań lub procesów.
Uprawnienia
Nadanie uprawnień odbywa się na widoku Administracja->Konfiguracja systemu->Dołącz dokument - ustawienia
Opis działania
Wybór zadań - z poziomu wyszukiwania
Wybór zadań do których mają zostać podłączone dokumenty odbywa się poprzez stronę Wyszukiwanie.
Po wyszukaniu zadań należy wybrać akcję: Dołącz dokumenty. W tym momencie zostanie uruchomiony Kreator Podłączania dokumentów
Wybór zadań - z poziomu Kreatora
Pierwszy krok Kreatora pozwala na doprecyzowanie wyników wyszukiwania. Z wyświetlonej listy zadań/procesów należy wybrać tylko te do których chcemy podłączyć dokumenty
Wybór i konfiguracja plików
W następnym kroku możemy wybrać pliki które chcemy podłączyć oraz uzupełnić ich opis i indeksy
Pola:
- Wybierz klasę dokumentu - odpowiada za to do jakiej klasy dokumentów zostanie dodany dany dokument
- Opis - opis dokumentu
- Zapisz jako nowa wersja dokumentu, jeśli powtarzają się indeksy - jeśli uzupełnione indeksy są takie same jak innego dokumentu w danej klasie, to zostanie on zapisany jako kolejna wersja tego dokumentu
- Twórz kopie dokumentu dla każdego zadania/procesu - odpowiada za to czy jeden dokument ma zostać dodany do archiwum i podłączony do kilku procesów, czy też mają być stworzone kopie dokumentów dla każdego procesu/zadania
- Panel Indeksy - możemy w nim uzupełnić indeksy wybranej klasy dokumentów
- Tabela Pliki - znajdują się w niej pliki które mają zostać dodane jako dokumenty i podłączone do procesów/zadań. Aby dodać plik należy nacisnąć przycisk Dodaj pliki, lub możemy również przeciągnąć wybrane pliki z systemu na tabelę.
Wykonanie akcji i podsumowanie
Ostatni krok pozwala na wyświetlenie podsumowania co ma zostać zrobione oraz na wykonanie akcji podłączania dokumentów. Po kliknięciu przycisku Wykonaj wyświetlone zostaną statusy wykonywania poszczególnych zadań.
Dodatkowa opcja dodawania dokumentów do procesu
W widokach wyszukiwania wyświetlana jest dodatkowa opcja umożliwiająca dodawanie dokumentów do procesów.
Instrukcja użytkownika
Po przejściu do strony Wyszukiwanie w opcjach filtrowania dostępny będzie nowy obszar Pola dodatkowe, w którym dostępna będzie opcja Dokumenty podłączone do procesu/zadania:
Jeżeli chcemy, aby w wynikach wyszukiwania wyświetlona została opcja dodawania dokumentów do procesów/zadań należy zaznaczyć Dokumenty podłączone do procesu/zadania:
W wynikach wyszukiwania zostanie wyświetlona dodatkowa kolumna Dokumenty z ikonką plusa:
Dodawanie dokumentów z tego poziomu jest przez system traktowane tak samo, jak wejście w proces i dodanie dokumentu z poziomu formularza. Jedyną różnicą jest to, iż dokumenty dzięki tej wtyczce można dodawać do procesów w dowolnym stanie (również do zamkniętych).
Powyższa uwaga implikuje to, iż aby działała akcja mapowania zmiennych procesu na indeksy dokumentu, należy dodać akcję, gdzie jej źródłem jest Dodanie nowego dokumentu z poziomu procesu.
Ważne jest również to, iż ikonka plusa nie pokaże się użytkownikom, którzy nie mają uprawnienia do dodawania dokumentów z poziomu procesu.
Add Comment