Wstęp
Funkcjonalność znajduje się w zakładce Administracja -> Konfiguracja systemu -> Konfiguracja skrzynek pocztowych i umożliwia tworzenie oraz zarządzanie konfiguracjami skrzynek pocztowych w systemie.
Opcje konfiguracyjne skrzynki pocztowej:
- Nazwa - nazwa konfiguracji
- Konfiguracja domyślna - określa czy jest to konfiguracja domyślna systemu, wykorzystywana np. do wysyłania powiadomień systemowych
- Email - email z którego będziemy wysyłać wiadomości
- Serwer pocztowy - nazwa serwera pojawiająca się w adresie nadawcy maila
- Serwer pocztowy SMTP - adres serwera SMTP odpowiedzialnego za wysyłanie wiadomości
- Numer portu SMTP - numer portu serwera SMTP odpowiedzialnego za wysyłanie wiadomości
- Adres źródłowy - alias skrzynki wysyłającej powiadomienia
- Limit czasu - Maksymalny czas oczekiwania na połączenie z serwerem (w milisekundach)
- Użytkownik skrzynki pocztowej - Nazwa użytkownika pojawiająca się w adresie nadawcy maila
- Używaj SSL - Parametr określający, czy używać bezpiecznego połączenia SSL/TLS
- Używaj StartTLS - Parametr określa, czy używać STARTTLS
- Debug - Logowanie szczegółowych informacji na temat wysłanych wiadomości. Wiadomości logowane są do loggera 'com.plusmpm.email.MailClient'
- Metoda uwierzytelnienia - wybór metody uwierzytelniania przy połączeniu z serwerem. Obecnie można wybrać Login i Hasło oraz OAuth2
- Użytkownik SMTP - nazwa użytkownika serwera SMTP. Dostępne tylko jeśli wybraliśmy metodę uwierzytelnienia Login i Hasło
- Hasło SMTP - hasło użytkownika serwera SMTP. Dostępne tylko jeśli wybraliśmy metodę uwierzytelnienia Login i Hasło
- Połączenie OAuth2 - wybór połączenia OAuth2, skonfigurowanego w zakładce Konfiguracja OAuth2