Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Po przejściu etapu logowania (lub jego pominięciu) prezentowany jest następujący ekran:

Profil dokumentu jest konfiguracją związaną z zachowaniem się aplikacji przy wysyłce dokumentu.

Dodawanie profilu

Kliknięcie ikony plusa tworzy nowy profil. Pojawia się wtedy następujący ekran:

Na konfigurację profilu składa się:

  • nazwa profilu
  • docelowy adresu email i tytuł wiadomości
    • wykorzystywane w przypadku wysłania dokumentu przez domyślnego klienta poczty
  • wybór klasy dokumentów oraz indeksów do uzupełnienia przy wysyłce dokumentu
    • wykorzystywane w przypadku dodawania dokumentu bezpośrednio do archiwum systemu PlusWorkflow

Nazwa profilu musi być unikalna w obrębie aplikacji.

Nie ma ona również związku z klasami dokumentów w systemie PlusWorkflow

Wybór klasy dokumentów jest dostępny tylko po zalogowaniu się.

Tylko zaznaczone indeksy do uzupełnienia będą się pokazywać na etapie wysyłki dokumentu.

Edycja profilu

Po wejściu w dany profil i wybranie z menu kontekstowego edycji profilu ukazywany jest następujący ekran:

Elementy składowe konfiguracji profilu są analogiczne to tych, co przy dodawaniu nowego profilu.

Dokumenty bez profilu

W aplikacji istnieje profil o nazwie Bez profilu. Ma on następujące cechy:

  • nie zawiera on żadnej konfiguracji
  • nie można zmienić jego nazwy
  • nie można go usunąć

Gdy wysyłany jest dokument dodany do tego profilu, to:

  • przy wysyłce wiadomości email nie jest uzupełniany adres docelowy email ani tytuł
  • przy wysyłce do archiwum systemu należy wybrać klasę dokumentów oraz (opcjonalnie) wypełnić indeksy

Profil domyślny

Każdy z profili można wybrać jako domyślny. Dokonywane jest to w menu kontekstowym przy edycji profilu:

Jeżeli dany profil zostanie wybrany jako domyślny, po wejściu w aplikację, przekieruje ona automatycznie do widoku dokumentów tego profilu.

 

  • No labels
Write a comment…