Przeniesienie danych z systemu produkcyjnego na test
- 1. Wykonanie kopii bazy danych systemu produkcyjnego
- 2. Skopiowanie plików aplikacji PlusWorkflow-Prod tutaj należy pamiętać, aby
nie przenosić ustawień efaktury
nie przenosić ustawień directory monitora
nie przenosić ustawień OCR'a
nie przenosić ustawień server.xml - Opcjonalnie kopia archiwum
- Sprawdzenie aktualnych ustawień mail, ldap, certyfikaty
Po przeniesieniu plików na system testowy
- 1. Wyeksportować albo zapisać gdzieś (notatnik, notepad) parametry z Edytora danych -> Administracja -> Konfiguracja systemu -> Edytor danych
- 2. Wgrać bazę danych - utworzyć nową bazę, a starą pozostawić na wypadek problemów oraz zmian w ścieżkach na bazie
- 3. Zmienić nazwę bazy danych dla aplikacji testowej np. plusworkflow_test
- 4. Dodać uprawnienia dla nowej bazy
Dodanie uprawnień od bazy
GRANT ALL PRIVILEGES ON DATABASE nazwa_bazy_danych TO postgres;
- 5. Zmienić ścieżki na bazię danych - Tabele, w których należy zmienić scieżkę po kopii bazy danych
- 6. Wykonać kopię zapasową plików dla aplikacji PlusWorkflow-Test
- 7. Podmienić pliki aplikacji - należy pamiętać o nie przenoszeniu ustawień server.xml oraz konfiguracji efaktury, directory monitora, ocr'a!!!
* W przypadku jeżeli klient nie posiada jeszcze katalogu domowego przejść na katalog domowy - kwestia do wyjaśnienia czy jest to rozliczane czy nie - 8. Ustawić takie same uprawnienia do plików jakie były wcześniej przed przeniesieniem plików produkcyjnych
- 9. Sprawdzić ustawienia db.properties - jeżeli utworzyliśmy nową bazę należ zmienić nazwę bazy
Po uruchomieniu systemu
- 1. Wgrać licencję systemową
- 2. Wgrać licencję dla wtyczek
- 3. Zmienić typ systemu -> Administracja -> Konfiguracja systemu -> Parametry systemu -> General(Ogólne) -> SystemType
- 4. Zmienić parametry w Edytorze danych
- 5. Sprawdzić działanie wtyczek
- 6. Sprawdzić certyfikaty systemu w zakładce Administracja -> Konfiguracja systemu -> Certyfikaty, jeśli nie zostały przeniesione to ponownie importować
- 7. Sprawdzić połączenie LDAP, jeśli zmienił się serwer to trzeba ponownie konfigurować SPN do SSO
- 8. Upewnić się, że mamy otworzone odpowiednie porty w firewall na serwerze