Skip to end of metadata
Go to start of metadata

 

W przypadku problemów z Kofax, zalecamy w pierwszej kolejności sprawdzenie Portalu Wiedzy Tungsten Automation. Znajdziesz tam szczegółowe informacje, w tym FAQ, artykuły techniczne oraz dokumentację produktów, które mogą pomóc w rozwiązywaniu różnych problemów.

 

a) dodanie Connectora do Workflow 

Jeśli pojawił się poniższy błąd to oznacza to, że Kofax Express nie został uruchomiony na prawach administratora

 

 

b) bład exportu skanu do PlusWorkflow "Nie znaleziono dokumentu na dysku"

Jeśli pojawi się ten błąd to prośba o sprawdzenie czy w polu PDF Options ustawiony jest format pdf.

 

czyli prawidłowo w polu PDF Options powinien być ustawiony PDF/A - Portable Document Format Archive

 

 

c) błędny komunikat o braku papieru w podajniku - no paper on adf paper chute or hopper (code ds32003)


Podczas skanowania pojawiał się błędny poniższy komunikat o braku papieru.



Przyczyną problemu jednak było to, że w ustawieniach skanera (poniżej ikonka klucza - opcja 1) było ustawione skanowanie jednostronne (akurat ten skaner wspierał tylko jednostronne skanowanie), natomiast w Kofax ( opcja 2)

było ustawione skanowanie dwustronne.

Po zmianie na jednostronne ( przy opcji 2) skanowanie zadziałało poprawnie.

Taki problem może się pojawić jak skanuje się kartkę, która z drugiej strony jest pusta



Dodatkowo na stronie fujitsu jest też inna porada dotycząca tego problemu na skanerze tzn aby zdiagnozować czy skaner działa poprawnie:

 https://www.fujitsu.com/global/support/products/computing/peripheral/scanners/erg/empty-6x.htmt

 

d) eksport zduplikowanych kodów kreskowych


Dla niektórych skanów, gdy użytkownik nie kliknął na przycisk Indexing przed eksportem skanów do PlusWorkflow, przesyłane były oba dokumenty z tych samym pierwszym kodem kreskowym. 

 Błąd został zgłoszony do firmy Kofax, ma zostać poprawiony w nowszych wersjach Kofax Expess.

Jednak w aktualnych wersjach obejściem tego problemu jest zaznaczenie opcji "Show in Document Title".

Wtedy niezależnie czy użytkownik klika czy nie klika na Indexing eksportowane są prawidłowo kody kreskowe.

 

 

 

e) nie rozpoznają się kody kreskowe, dokument nie jest dzielony po kodach kreskowych

 

Sytuacja wystąpiła u Izy Mielczarek, kiedy konfigurowała Kofax u klienta.

Kiedy Iza zmieniła rozdzielczość z 300 dpi na 200 dpi problem już nie wystąpił.

 

f) nie można edytować konfiguracji connectora PlusWorkflow Release Script 2.0


Po kliknięciu na przycisk kluczyk przy connectorze "PlusWorkflow Release Script 2.0" i wprowadzeniu w nowym okienku linku do systemu PlusWorkflow

pojawia się poniższy błąd.

Spowodowane to jest tym, że nie zainstalowano soapsdk.exe !!!

 

g) batche zatrzymują się na statusie 'Exporting...' i skany nie przenoszą się do Archiwum

Sprawdzić i ew. ustawić:

Przejdź do folderu „C:\ProgramData\Kofax\Kofax Express 3.2”, wedytuj plik AppAppProfile za pomocą edytora np. Notatnik, przejdź do elementu <EngineFontNamesFilter>Auto</EngineFontNamesFilter>,
który znajduje się na końcu elementu Members i zmień wartość Auto na „None”-> <EngineFontNamesFilter>None
Dodatkowo: Ustaw wartość <MPMSequentialExport>False</MPMSequentialExport> na true --> <MPMSequentialExport>True</MPMSequentialExport>
Uruchom ponownie Kofax Express.


h) dokumenty eksportują się do PlusWorkflow jako tiff a nie pdf

 

Sprawdź czy poprawnie ustawiono eksportowanie dokumentów jako pdf z instrukcji z punktu:

 "9. Ustawienie typu eksportowanego dokumentu jako PDF"

i) nieznany błąd podczas exportu - skany nie przenoszą się do archiwum

2021/08/19 - 08:44:24: info *******************************Plus RS ver. 1.0.0.8 ************************
2021/08/19 - 08:44:24: debug m_pPlusRSData->m_sDocVersionType: Nowy dokument

2021/08/19 - 08:44:24: info InitService Serwer:http://192.168.6.10:8080/services/ReleaseService?wsdl
2021/08/19 - 08:44:24: info Init:http://192.168.6.10:8080/services/ReleaseService?wsdl
2021/08/19 - 08:44:24: info Init1:
2021/08/19 - 08:44:24: info Init2:http://192.168.6.10:8080/services/ReleaseService?wsdl
2021/08/19 - 08:44:24: info Init3:ReleaseService
2021/08/19 - 08:44:24: debug Init4 OK
2021/08/19 - 08:44:24: info InitService OK:
2021/08/19 - 08:44:25: debug Pobieram definicję klas dokumentów
2021/08/19 - 08:44:25: debug Pobieranie definicji klas dokumentów OK
2021/08/19 - 08:44:25: debug Dane kolekcji Ascenta, Ilosc: 6
2021/08/19 - 08:44:25: debug ARCHIVECLASSNAME: 1
2021/08/19 - 08:44:25: debug LOGINNAME: admin
2021/08/19 - 08:44:25: debug PASSWORD: ******
2021/08/19 - 08:44:25: debug SERVERADDRESS: http://192.168.6.10:8080
2021/08/19 - 08:44:25: debug IMAGETYPE: Dokument PDF
2021/08/19 - 08:44:25: debug DOC_VERSION_TYPE: Nowy dokument
2021/08/19 - 08:44:25: debug Pobieram wartości indeksów dokumentów (Ilosc 8):
2021/08/19 - 08:44:25: debug Bar Code: 2021050228
2021/08/19 - 08:44:25: debug :
2021/08/19 - 08:44:25: debug :
2021/08/19 - 08:44:25: debug :
2021/08/19 - 08:44:25: debug :
2021/08/19 - 08:44:25: debug :
2021/08/19 - 08:44:25: debug :
2021/08/19 - 08:44:25: debug Site ID:
2021/08/19 - 08:44:25: debug Sciezka tymczasowa dla obrazow: C:\Suncode

2021/08/19 - 08:44:25: debug DocumentData->StorageType: 0

2021/08/19 - 08:44:25: error Nieznany błąd

2021/08/19 - 08:44:25: info *******************************Koniec Plus RS ver. 1.0.0.8 ************************

 

Należy zmienić/ustawić tymczasowo inny JOB oraz Connector, następnie ustawić poprawne (JOB klienta, Connector PlusRelease), skonfigurować poprawnie connector.
j) wyczyścił się plik licencji (zgłoszenie #52290)


W Leroy Merlin podczas uruchomienia Kofax pojawiał się poniższy błąd.
Okazało się, że plik z licencją wyczyścił się, był pusty (C:\ProgramData\Kofax\Kofax Express Licensing)

Jego wielkość wskazywała, że są tam wprowadzone wartości, jednak plik był pusty, bez treści.

Klient usunął go z folderu i to pozwoliło na uruchomienie aplikacji Kofax bez błędu. Dodał licencję ponownie i Kofax uruchomił się poprawnie..

.




k) błąd skanowania w aplikacji Kofax (zgłoszenie #54667)

zainstalowałem u klienta poprawkę do Kofax Express 3.2.0.47, po jej instalacji Kofax uruchomił się poprawnie

l) Problem z aktywacją licencji

Próby aktywacji licencji Kofax Express przy użyciu prawidłowego numeru seryjnego, kodu produktu, numeru części i kodu licencji powodują wyświetlenie następującego komunikatu o błędzie:

9152 License code is invalid



Przyczyna

Ten błąd może wystąpić, jeśli kod licencyjny z poprzedniej aktywacji zostanie wprowadzony w polu Kod licencji. Kody licencyjne są generowane automatycznie w czasie aktywacji i są specyficzne dla tej aktywacji licencji. Nie można ich ponownie użyć do kolejnych aktywacji.

 

Rozwiązanie

Aby rozwiązać ten problem, wprowadź niezbędne dane w polach Identyfikacja użytkownika Identyfikacja produktu, pozostawiając puste pole Kod licencji, a następnie kliknij przycisk Aktywuj. Po pomyślnej aktywacji pole Kod licencyjny zostanie automatycznie wypełnione nowym kodem licencyjnym.

 

 

 

  • No labels
Write a comment…