Zakładka Tabele baz danych zawiera spis tabel (z wewnętrznych i zewnętrznych baz danych), które są wykorzystywane w procesie w różnych zadaniach i narzędziach. Formatka definicji tabeli zawiera następujące komponenty:
Nazwa - pole określające nazwę tabeli w bazie danych, pole jest wymagane
Typ bazy danych - pole określające typ bazy danych (MSSQL, Oracle, DB2 itd.), możliwe jest wybranie typu bazy danych z listy zdefiniowanych już wartości lub wprowadzenie własnej wartości, pole jest wymagane
Lokalizacja - pole określające lokalizację bazy danych, pole jest wymagane
Wprowadzana przez menu administratora systemu - pole logiczne określające, czy definiowana tabela jest wprowadzona do systemu z poziomu zakładki Aministracja->Konfiguracja systemu->Zewnętrzna baza danych
Kolumny - tabela określająca kolumny definiowanej tabeli, zawiera następujące kolumny:
Nazwa - wartość w kolumnie określa nazwę kolumny, wartość w kolumnie jest wymagana i unikalna
Typ - wartość w kolumnie określa typ danych przechowywanych w kolumnie, wartość w kolumnie jest wymagana
Opis - wartość w kolumnie określa szczegółowy opis kolumny
Wykorzystanie w zadaniach - tabela określająca zadania, w której wykorzystywana jest definiowana tabela, zawiera następujące kolumny:
Zadanie - wartość w kolumnie określa nazwę zadania, w którym wystąpi odwołanie do definiowanej tabeli, wartość w kolumnie jest wymagana
Opis - wartość w kolumnie określa szczegółowy opis wykorzystania tabeli w zadaniu
Add Comment