Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Specyfikację zadania można edytować za pomocą menu kontekstowego dla zadania na mapie procesu:

 

lub w oknie właściwości zadania.

 

Należy pamiętać, że opcja Specyfikacja jest dostępna tylko w przypadku, gdy użytkownik posiada włączony Widok dokumentacji w ustawieniach.

 

Specyfikacja zadania określa podstawowe informacje związane z zadaniem, takie jak na przykład informacje o generowanych dokumentach czy też szczegółowe opisy. Formatka zawiera następujące komponenty:

  • Generowane dokumenty - tabela określająca dokumenty generowane podczas wykonywania lub zakończenia zadania, zawiera następujące kolumny:

    • Nazwa - wartość w kolumnie określa nazwę dokumentu, wartość w kolumnie jest wymagana i unikalna

  • Klasy dokumentów w podglądzie - tabela określająca klasy dokumentów, których dokumenty będą widoczne w podglądzie na formularzu zadania, zawiera następujące kolumny:

    • Nazwa - wartość w kolumnie określa nazwę klasy dokumentów, wartość w kolumnie jest wymagana i unikalna

  • Ogólny opis - pole określające szczegółowy opis zadania

  • Opis powiadomień mailowych - pole zawierające szczegółowy opis powiadomień mailowych, jakie będą wysyłane podczas wykonywania zadania (np. podczas akceptacji i zakończenia zadania)


  • No labels
Write a comment…