Skanuje dokumenty w poszukiwaniu kodów kreskowych. Po znalezieniu kodu na stronie tworzy nowy dokument składający się ze strony z kodem oraz następujących po niej stron bez kodu kreskowego. Ponadto, jeżeli jest to pierwszy znaleziony kod kreskowy, to do nowego dokumentu zostaną załączone również wszystkie poprzedzające go strony bez kodu kreskowego. Nowy dokument zostaje dodany do wybranej klasy dokumentów (opcjonalnie przypięty do procesu). Po utworzeniu dokumentów zostają wywołane akcje na dokumentach: - dodanie dokumentu do archiwum
- dodanie dokumentu do procesu (jeżeli przypięto dokument do procesu)
Wynikiem aplikacji jest zestaw informacji na temat utworzonych dokumentów zapisywanych do zmiennych tabelarycznych. Informacje dotyczą: - Id dokumentu z którego został utworzony nowy dokument
- Id nowego dokumentu z kodem kreskowym
- Id paczki z której pochodzi dany kod kreskowy (nadawany w parametrze konfiguracji)
- Kod kreskowy znaleziony w dokumencie
- Klasa dokumentów, do której został zapisany nowy dokument.
|