Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

System Plus Workflow domyślnie przechodzi do skrzynki zadań do wykonania po zalogowaniu się. Wyświetla on listę zadań, które dany Użytkownik jest zobowiązany wykonać (Rysunek 6.23.). Dostęp do konkretnego zadania Użytkownik uzyskuje klikając na podświetlający się w momencie najechania kursorem wiersz opisujący zadanie bądź poprzez kliknięcie na napis Wykonaj umieszczony na końcu wiersza opisującego dane zadanie.


Image RemovedImage Added

Anchor
_Toc383086618
_Toc383086618
Rysunek 6.23. Widok listy zadań dla Użytkownika

...

Metodą znalezienia zadań do wykonania (otwartych) lub zadań wykonanych jest wykorzystanie formularza wyszukiwania zadań i procesów (Rysunek 6.24.). Dostęp do tego formularza można uzyskać poprzez wybór opcji Wyszukiwanie w menu użytkownika.


Image RemovedImage Added
Rysunek 6.24. Widok formularza Wyszukiwania zadań i procesów

...

Wyszukiwanie dokumentów należących do poszczególnych klas (typów) dokumentów odbywa się z pozycji archiwum dokumentów. Użytkownik uzyskuje dostęp do listy klas dokumentów zgromadzanych w archiwum poprzez wybór opcji Archiwum z Menu użytkownika (Rysunek 6.26.).


Image RemovedImage Added

Anchor
_Toc383086619
_Toc383086619
Rysunek 6.26. Widok klas dokumentów

...

System wyświetla formularz pozwalający na wybranie i wprowadzenie wartości do pól parametrów wyszukiwania danego typu dokumentu. Typy parametrów wyszukiwania, czyli dobór słów kluczowych uzależniony jest od wcześniej zdefiniowanych, na poziomie administratora systemu, indeksów. Zatem przedstawiony na Rysunku 6.27. formularz wyszukiwania może różnić się od wyświetlanego formularza na ekranie danego Użytkownika.


Image RemovedImage Added

Anchor
_Toc383086620
_Toc383086620
Rysunek 6.27. Widok formularza Wyszukiwania klas dokumentów w Archiwum

...

Rysunek poniżej przedstawia formularz wyszukiwania z uwzględnieniem wyszukiwania zakresowego.

Image RemovedImage Added

Ikona z zielonymi strzałkami służy do zmiany trybu wyszukiwania. Przedstawione na rysunku pola formularza to domyślny widok dla indeksów obsługujących wyszukiwanie zakresowe. Dla indeksu typu tekstowego domyślnym trybem jest tryb wyszukiwania pojedynczej wartości, a dla indeksów liczbowych i datowych jest to wyszukiwanie zakresowe. 

...

Po wprowadzeniu wartości w pola formularza wyszukiwania należy wybrać przycisk Szukaj, który uruchomi operację wyszukiwania.
Jeżeli Użytkownik nie zna danych ograniczających wyszukiwanie, może nie wpisywać żadnych danych i od razu przejść do opcji Szukaj, wówczas zostaną wyświetlone wszystkie dostępne dokumenty (Rysunek 6.28.).


Image RemovedImage Added

Anchor
_Toc383086621
_Toc383086621
Rysunek 6.28. Widok wyników wyszukiwania klas dokumentów


Jako wynik wyszukiwania system wyświetla listę dokumentów spełniających parametry wyszukiwania. Kolumna Inf. pozwala na szybki dostęp do najważniejszych danych dokumentu bez konieczności otwierania go. Po wciśnięciu przycisku będącego w tej kolumnie następuje wyświetlenie najistotniejszych informacji o dokumencie (Rysunek 6.29.).


Image RemovedImage Added

Anchor
_Toc383086622
_Toc383086622
Rysunek 6.29. Informacje o dokumencie

...

Jeśli w administracji elektronicznego archiwum utworzone zostało powiązanie pomiędzy klasami dokumentów użytkownik dostanie możliwość podglądu dokumentów powiązanych z wybranym dokumentem. Dostęp do powiązanych dokumentów możliwy będzie po wciśnięciu białej ikony w kolumnie Inf. Liczba obok ikony sygnalizuje ile powiązanych dokumentów zostało znalezionych. Przedstawia to rysunek poniżej.

Image RemovedImage Added

Powiązane dokumenty mają takie same wartości określonych w konfiguracji indeksów jak wyszukany w archiwum dokument. 

Po wciśnięciu ikony z dokumentami powiązanymi wyświetli się okienko zawierające panele reprezentujące konkretne klasy dokumentów wraz z liczbą dokumentów powiązanych przynależnych do danej klasy. Prezentuje to poniższy rysunek.

Image RemovedImage Added

Po rozwinięciu danej klasy wyświetlona zostanie tabelka której wiersze reprezentują powiązane dokumenty. Prezentują to poniższe rysunki.

Image RemovedImage Added

Image Removed 

Każdy wiersz tabelki zawiera wartości określonych w konfiguracji indeksów opisujących dokument, oraz ikony pozwalające na uzyskanie informacji o dokumencie, wyświetlenie dokumentu w nowym oknie oraz wyświetlenie okna z dokumentami powiązanymi dla tego dokumentu. 

...

Po wybraniu opcji Pokaż użytkownik również otrzyma dostęp do dokumentów powiązanych, jeśli powiązanie zostało zdefiniowane. Dokumenty te dostępne są w zakładce "Dokumenty powiązane". Zawartość i funkcjonalność tej zakładki jest taka sama jak okienka opisanego wyżej. Podgląd dokumentu wraz z powiązanymi dokumentami prezentuje poniższy rysunek. 

Image RemovedImage Added


Anchor
_Toc383084759
_Toc383084759
Numbered headings
Typeh2
ParentPagePodręcznik użytkownika
TextWyszukiwanie Zestawów dokumentów
PrefixRozdział

Wyszukiwanie dokumentów powiązanych ze sobą, np. dotyczących tego samego klienta, projektu, pracownika odbywa się z pozycji Archiwum dokumentów. Po przejściu do opcji Archiwum należy wybrać zakładkę Zestawy dokumentów. Spowoduje to wyświetlenie listy dostępnych dla danego Użytkownika zestawów dokumentów (Rysunek 6.30.).


Image Removed Image Added

Anchor
_Toc383086623
_Toc383086623
Rysunek 6.30. Widok Zestawów dokumentów

...


Anchor
_Toc383086624
_Toc383086624
Image Removed  Image Added

Rysunek 6.31. Widok wyszukiwania Zestawów dokumentów

...

Dostęp do dokumentów związanych z procesami Użytkownik może uzyskać w sposób opisany w poprzednich dwóch punktach tego rozdziału lub poprzez wykorzystanie opcji Wyszukiwanie.
Wybierając z listy wyników wyszukiwania dany proces, Użytkownik uzyskuje dostęp do historii procesu przedstawionej w postaci listy zadań, które zostały zrealizowane (Rysunek 6.32.).


Image RemovedImage Added

Anchor
_Toc383086625
_Toc383086625
Rysunek 6.32. Historia procesu


Wyświetlając Szczegóły wybranego z listy zadania Użytkownik uzyskuje dostęp do listy dołączonych dokumentów związanych z zadaniem lub procesem (Rysunek 6.33.).


Image RemovedImage Added

Anchor
_Toc383086626
_Toc383086626
Rysunek 6.33. Lista dołączonych dokumentów procesu

...

Funkcję drukowania dokumentów posiadają tylko użytkownicy, którzy mają do niej uprawnienia nadane przez administratora systemu. W celu wydrukowania dokumentu należy wyszukać dokument jedną z wyżej wymienionych metod oraz go wyświetlić. W przypadku, gdy dokument zostanie wyświetlony w aplikacji źródłowej (w tej w której został stworzony), drukowanie należy przeprowadzić zgodnie z metodą wymaganą przez tą aplikację. W przypadku wyświetlenia dokumentu przez aplikację stanowiącą część Plus Workflow należy wybrać przycisk DRUKUJ ZNALEZIONE DOKUMENTY (Rysunek 6.34.).


Image RemovedImage Added

Anchor
_Toc383086627
_Toc383086627
Rysunek 6.34. Drukowanie dokumentów

...