Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Przeniesienie danych z systemu produkcyjnego na test

 

- Wykonanie 1. Wykonanie kopii bazy danych systemu produkcyjnego
- 2. Skopiowanie plików aplikacji PlusWorkflow tutaj należy pamiętać, aby *

  • nie przenosić ustawień efaktury

...

  • nie przenosić ustawieć directory monitora

...

  • nie przenosić ustawień OCR'a

...

  • nie przenosić ustawień server.xml

Opcjonalnie kopia archiwum

 

Po przeniesieniu plików na system testowy

- Wyeksportować 1. Wyeksportować albo zapisać gdzieś paremetry z Edytora danych -> Administracja -> Konfiguracja systemu -> Edytor danych
- 2. Wgrać bazę danych - utworzyć nową bazę, a starę pozostawić na wypadek problemów oraz zmian w ścieżkach na bazie
- 3. Dodać uprawnienia dla nowej bazy - GRANT ALL PRIVILEGES ON DATABASE nazwa_bazy_danych TO postgres;
- 4. Zmienić ścieżki na bazię danych
https://docs.plusworkflow.pl/confluence/pages/viewpage.action?pageId=7209722
- 5. Wykonać kopię zapasową plików dla aplikacji PlusWorkflow
- 6. Podmienić pliki dla aplikacji PlusWorkflow - należy pamiętać o nie przenoszeniu ustawień server.xml oraz konfiguracji efaktury, directory monitora, ocr'a
- 7. Ustawić takie same uprawnienia do plików jakie były wcześniej przed przeniesieniem plików produkcyjnych
* W przypadku jeżeli klient nie posiada jeszcze katalogu domowego przejść na katalog domowy - kwestia do wyjaśnienia czy jest to rozliczane czy nie
- 8. Sprawdzić ustawienia db.properties - jeżeli utworzyliśmy nową bazę należ zmienić nazwę bazy

 

Po uruchomieniu systemu

- 1. Wgrać licencję systemową
- 2. Wgrać licencję dla wtyczek
- 3. Zmienić typ systemu -> Administracja -> Konfiguracja systemu -> Parametry systemu -> General(Ogólne) -> SystemType
- 4. Zmienić parametry w Edytorze danych
- 5. Sprawdzić działanie wtyczek