Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.
Comment: Task marked incomplete

Przeniesienie danych z systemu produkcyjnego na test

  •  1. Wykonanie kopii bazy danych systemu produkcyjnego
  •  2. Skopiowanie plików aplikacji PlusWorkflow-Prod tutaj należy pamiętać, aby
    nie przenosić ustawień efaktury
    nie przenosić ustawień directory monitora
    nie przenosić ustawień OCR'a
    nie przenosić ustawień server.xml
  •  Opcjonalnie kopia archiwum
  •  Sprawdzenie aktualnych ustawień mail, ldap, certyfikaty 

Po przeniesieniu plików na system testowy

  •  1. Wyeksportować albo zapisać gdzieś (notatnik, notepad) parametry z Edytora danych -> Administracja -> Konfiguracja systemu -> Edytor danych
  •  2. Wgrać bazę danych - utworzyć nową bazę, a starą pozostawić na wypadek problemów oraz zmian w ścieżkach na bazie
  •  3. Zmienić nazwę bazy danych dla aplikacji testowej np. plusworkflow_test
  •  4. Dodać uprawnienia dla nowej bazy
Code Block
languagesql
titleDodanie uprawnień od bazy
 GRANT ALL PRIVILEGES ON DATABASE nazwa_bazy_danych TO postgres;
  •  5. Zmienić ścieżki na bazię danych - Tabele, w których należy zmienić scieżkę po kopii bazy danych
  •  6. Wykonać kopię zapasową plików dla aplikacji PlusWorkflow-Test
  •  7. Podmienić pliki aplikacji - należy pamiętać o nie przenoszeniu ustawień server.xml oraz konfiguracji efaktury, directory monitora, ocr'a!!!
    * W przypadku jeżeli klient nie posiada jeszcze katalogu domowego przejść na katalog domowy - kwestia do wyjaśnienia czy jest to rozliczane czy nie
  •  8. Ustawić takie same uprawnienia do plików jakie były wcześniej przed przeniesieniem plików produkcyjnych
  •  9. Sprawdzić ustawienia db.properties - jeżeli utworzyliśmy nową bazę należ zmienić nazwę bazy

Po uruchomieniu systemu

  •  1. Wgrać licencję systemową
  •  2. Wgrać licencję dla wtyczek
  •  3. Zmienić typ systemu -> Administracja -> Konfiguracja systemu -> Parametry systemu -> General(Ogólne) -> SystemType
  •  4. Zmienić parametry w Edytorze danych
  •  5. Sprawdzić działanie wtyczek
  •  6. Sprawdzić certyfikaty systemu w zakładce   Administracja -> Konfiguracja systemu -> Certyfikaty, jeśli nie zostały przeniesione to ponownie importować
  •  7. Sprawdzić połączenie LDAP, jeśli zmienił się serwer to trzeba ponownie konfigurować SPN do SSO
  •  8. Upewnić się, że mamy otworzone odpowiednie porty w firewall na serwerze