Wybór sposobu wysłania dokumentu znajduje się na ekranie edycji dokumentu przy kliknięciu ikony strzałki rozwijającej menu kontekstowe.
Ukazany zostaje wtedy następujący ekran:
Do wyboru są 3 sposoby wysłania dokumentu:
- wysyłanie do systemu PlusWorkflow
- wysyłanie pocztą
- wysyłanie z użyciem kodu QR
Wysyłanie do systemu PlusWorkflow jest dostępne tylko dla użytkownika zalogowanego do aplikacji.
Wysyłanie do systemu PlusWorkflow
Po wybraniu żądania wysłania dokumentu do systemu PlusWorkflow ukazany zostaje następujący ekran:
Przy jego uruchomieniu następuje generowanie dokumentu PDF w czasie którego można wypełnić pozostałe parametry.
Jeżeli dokument jest wysyłany ze zdefiniowanego profilu, to będzie on posiadał już wybraną docelową klasę dokumentów. W przeciwnym wypadku należy ją wybrać ręcznie.
Po uzupełnieniu wybranych elementów dokonanie wysyłki dokumentu do systemu PlusWorkflow odbywa się poprzez klikniecie w ikonę strzałki.
Wysyłanie pocztą
Po wybraniu żądania wysłania dokumentu pocztą następuje otwarcie wybranej aplikacji poczty.
Ukazany zostaje następujący ekran:
Adres docelowy oraz tytuł wiadomości domyślnie uzupełnianie są danymi konfiguracyjnymi z profilu dokumentu.
Jeżeli dokument nie należy do żadnego profilu, to należy je określić samodzielnie.
Wysyłanie z użyciem kodu QR
Po wybraniu żądania wysłania dokumentu z użyciem kodu QR następuje otwarcie aplikacji aparatu do skanowania kodu QR.
.