Skip to end of metadata
Go to start of metadata

 

Podstawowe informacje

Kategoria: Attachment

Umiejscowienie akcji: Tabela

Dostępna od wersji: 1.0.0

Opis

Akcja służy do dodawania nowego pliku do archiwum i podpinania go pod aktualny proces. Informacje o dodanym pliku są zapisywane w wybranej tabelce. Po uruchomieniu otwiera się standardowe okno "Dodaj dokumenty". Okno skonfigurowane jest za pomocą parametrów akcji. Po dodaniu dokumentu, wybrane dane (id, nazwa, opis, klasa, data załączenia) zostają zapisane jako nowy (lub zaznaczony) wiersz w wybranej tabelce.

Przykładowa mapa procesu: AttachmentPluginTest 2017-04-20 .zip

Od wersji 1.0.28 akcję można i zaleca się stosować na przycisku tabeli zamiast na samej tabeli.

Parametry konfiguracyjne
Nazwa parametruOpisTyp parametruWartość domyślnaRodzaj polaUwagi i ograniczenia
Nazwa przycisku*Nazwa, która ma być wyświetlana na przycisku.Tekst

Dodaj załącznik


Nieedytowalna lista rozwijalnaNiewidoczne, gdy akcja umieszczona na przycisku tabeli.
Nazwa ikony przycisku [opcjonalnie]
Nazwa ikony, która ma się wyświetlić na dodanym przycisku. Spis: Ikon (automatycznie do nazwy doklejane jest słowo "silk-");TekstaddPole edytowalneNiewidoczne, gdy akcja umieszczona na przycisku tabeli.
Kolumna dla "Id pliku" [opcjonalnie]Zmienna w tabeli, która będzie przechowywać id pliku (unikalny identyfikator dokumentu w systemie) dodanych załączników. (Opcja wymagana dla pozostałych przycisków)Zmienna Pole edytowalne 
Kolumna dla "DokumentID" [opcjonalnie]Zmienna w tabeli, która będzie przechowywać id dokumentu z wybranej klasyZmienna Pole edytowalne 
Kolumna dla "Nazwy pliku" [opcjonalnie]

Zmienna w tabeli, która będzie przechowywać nazwę dodanych plików.

Zmienna Pole edytowalne 
Kolumna dla "Daty dołączenia dokumentu" [opcjonalnie]Zmienna w tabeli, która będzie przechowywać date załączenia pliku.Zmienna Pole edytowalne 
Kolumna dla "Opisu dokumentu" [opcjonalnie]Zmienna w tabeli, która będzie przechowywać opis załączonego dokumentu.Zmienna Pole edytowalne 
Kolumna dla "Nazwy klasy dokumentu" [opcjonalnie]Zmienna w tabeli, która będzie przechowywać nazwę klasy dokumentów załączonego dokumentu.Zmienna Pole edytowalne 
Lista wyboru nazw klas dokumentów*Lista dostępnych klas do wyboru w  oknie dodawania pliku. Klasy muszą być wcześniej dostępne w systemie.Tablica wartości tekstowych Lista wartości
 
Czy wyświetlić formularz indeksów?*
Określa, czy powinien się wyświetlać formularz dodawania indeksów.LogicznyNiePole edytowalne 
Czy sprawdzić uprawnienia do klasy dokumentów
Określa, czy uprawnienia do klasy dokumentów powinny być sprawdzane.LogicznyTakPole edytowalne 
Czy automatycznie wybierać z listy klas dokumentów pierwszą pozycję?
Określa, czy powinna być automatycznie wybierana pierwsza pozycja z listy klas dokumentów.
LogicznyTakPole edytowalne 
Czy odświeżyć stronę po dodaniu dokumentu?*
Określa, czy strona powinna zostać odświeżona po dodaniu dokumentu.LogicznyNiePole edytowalne 
Czy dodawać w nowym wierszu?

Jeżeli TAK - informacje o załączniku zostaną dodane w nowym wierszu.

Jeżeli NIE - informacje zostaną dodane w zaznaczonym wierszu. W przypadku, kiedy żaden wiersz nie jest zaznaczony, zostanie dodany nowy wiersz

LogicznyTakPole edytowalne 

Parametr*- pole wymagane

Przykładowa konfiguracja

 

  • No labels
Write a comment…